کد خبر: 371661
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مس، حریف مورد علاقه استقلال/ حسین‌زاده، متخصص بیرون از خانه

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود مس رفسنجان را شکست داد تا با ۶۷ امتیاز به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

این چهارمین رویارویی استقلال و مس در تاریخ لیگ برتر بود که به سومین پیروزی آبی‌ها منجر شد. آبی‌ها که فصل پیش یک برد و یک تساوی را مقابل مس به دست آورده بودند در این فصل با روی کار آمدن فرهاد مجیدی موفق شدند با نتایج ۳-۲ و ۲-۰ از سد تیم محمد ربیعی بگذرند و نشان دهند راه بردن این تیم را به خوبی بلد هستند.

استقلال در بازی‌های بیرون از خانه خود در این فصل ۹ برد و ۶ تساوی را به دست آورد تا ۳۳ امتیاز از ۶۷ امتیاز این تیم تا به اینجا در مسابقاتی به دست آمده باشد که آنها میهمان بوده‌اند. ۲۶ گل زده و هفت گل خورده نیز برای این تیم پایتخت‌نشین به ثبت رسید. آنها با این برد بهترین تیم بیرون از خانه لیگ بیست و یکم شدند.

امیرحسین حسین‌زاده ستاره اصلی این دیدار بود. او موفق شد هر ۲ گل تیمش را به زیبایی به ثمر برساند تا در این فصل هشت گله شود. نکته عجیب درباره مهاجم جوان آبی‌ها این است که او هفت گل از هشت گلش را در مسابقات خارج از خانه به ثمر رسانده و تنها گل او به صنعت نفت در ورزشگاه آزادی زده شد. او همچنین بعد از نفت مسجدسلیمان، برای دومین بار در این فصل موفق به زدن ۲ گل در یک مسابقه شد.

امیرحسین حالا با کوین یامگا ۲ گل فاصله دارد. البته که او بدون احتساب ضربات پنالتی، بهترین گلزن استقلال در این فصل بوده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.