کد خبر: 371806
۰
۰
نسخه چاپی

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه تمام کتاب‌هایی که در رده سنی کودک و نوجوانان تاکنون از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده در معرض فروش قرار داده شده و نمایشگاه صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید از علاقه مندان دایر است.

در این نمایشگاه همچنین در ۲ نوبت صبح و عصر فیلم‌های تولیدی کانون پرورش فکری برای مراجعه‌کنندگان به نمایش در می‌آید.

سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این نمایشگاه و اتفاق مهم فرهنگی را در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر توجه ویژه در تولید کتاب و محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

«محمد خیاط‌زنجانی»، از راه‌اندازی فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کانون در شهر کرمانشاه و شهرهای مختلف استان خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اقدام‌های کانون؛ بحث توسعه عدالت فرهنگی و تربیتی در همه مناطق کم‌برخوردار است.

وی با اشاره به ظرفیت فرهنگی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در میزبانی و برگزاری رخدادهای تاثیرگذار فرهنگی به صورت کشوری، از همه نویسندگان، شاعران و فعالان فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان برای شرکت در این برنامه‌ها دعوت کرد.

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان از امروز تا دهم خرداد ۱۴۰۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه ۴۶ هزار کودک و نوجوان بین ۶ تا ۱۶ سال سن دارد.

هم اکنون ۳۱ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و یک مرکز سیار روستایی وجود دارد که تنها مرکز سیار کانون، ۴۰ روستا را زیرپوشش خود قرار داده است.

۳۵۰ هزار جلد کتاب هم اکنون با سه هزار عنوان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه وجود دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید