کد خبر: 371850
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پخش فیلم‌های با موضوع دختران در شبکه نمایش در دهه کرامت

به گزارش ایرنا، دو هفته دیگر هفته کرامت آغاز می‌شود. اول تا دهم ماه ذی‌القعده ( ۱۱ تا ۲۱ خرداد) که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود، دهه کرامت نام‌گذاری شده‌ است و شبکه نمایش صداوسیما برای این دهه فیلم‌هایی را در نظر گرفته که هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

روابط عمومی شبکه نمایش اعلام کرده است، این شبکه از چهارشنبه (۱۱ خرداد ماه) و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در هفت شب به مرور آثار سینمایی بپردازد که به دختران اختصاص دارد. از این رو فیلم های منتخب هفته به ترتیب روز پخش از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ شامل این عناوین خواهد بود: خانه‌ای کنار ابرها، یکی هم کم نباشد، هدیه نهایی، فرشته ها با هم می‌آیند، دو نفر و نصفی، ماموریت مریخ و اینجا چراغی روشن است.

برنامه‌های هفته آینده شبکه نمایش

هفته آینده (شنبه تا جمعه، هفتم تا ۱۳ خرداد) نیز هر روز ساعت ۱۳، فیلم و تله فیلم های کمی آنسوتر، برایت انار دان کردم، ماده ۵، مجنون بی لیلی، لیمو ترش، پسرم رسول و پرواز روح پخش خواهند شد.

ساعت ۱۹:
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها است: شیپو روندو، قهرمان، گنج، امی و غازهای وحشی، سکسکه، لیگ کنگ فو و نامرئی.

ساعت ۲۳:
فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم‌هاست: توطئه‌گران، تامی کوچولو، شتاب،سامورایی خانه به دوش،مارسی، قاچاقچی و طلا.

ساعت یک بامداد:
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ خرداد: گرداب، ساحل زیبای کوچک،‌ شاهین مالت، توت‌فرنگی‌های وحشی، گربه جاسوس، گاو و زندانی و دزد دوچرخه هستند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.