کد خبر: 371915
۰
۰
نسخه چاپی

راه‌اندازی باشگاه رفاهی تاکسیرانی قم/ از خرید شرایطی تجهیزات تا سفر به مشهد مقدس

در راستای ارائه خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنان، باشگاه رفاهی رانندگان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی باشگاه رفاهی تاکسیرانی قم/ از خرید شرایطی تجهیزات تا سفر به مشهد مقدس

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، خانواده بزرگ تاکسیرانی قم با پنج هزار و ۹۱۴ دستگاه تاکسی و بیش از ۸ هزار راننده اعم از بهره‌بردار و کمکی در کاربری‌های بی‌سیم، گردشی و خطوط ویژه در سطح شهر به شهروندان و مسافرین محترم خدمات‌رسانی می‌کنند.

در حال حاضر سازمان تاکسیرانی در زمینه‌های گوناگون نسبت به عقد تفاهم‌نامه با مراکز و فروشگاه‌های سطح استان مانند امکان استفاده از هتل آپارتمان و زائرسرای رضوی در مشهد مقدس جهت استفاده رانندگان و خانواده‌های آنان با شرایط ویژه، استفاده از ظرفیت شرکت تعاونی مصرف شهرداری در خصوص لوازم‌خانگی و مایحتاج عمومی به‌صورت اقساط با معرفی‌نامه از سازمان، خرید اقساط انواع لاستیک با هماهنگی ۲ فروشگاه در سطح شهر اقدام کرده است.

همچنین امضای تفاهم‌نامه با ۵ استخر سطح شهر با تخفیفات ویژه جهت استفاده رانندگان و خانواده‌های آنان و خرید پوشاک با ۵۰% تخفیف به‌صورت نقدی نیز از دیگر اقدامات در زمینه راه‌اندازی باشگاه رفاهی رانندگان تاکسی در قم صورت گرفته است.

گفتنی است از سوی سازمان رایزنی‌های زیادی در خصوص استفاده رانندگان تاکسی از مجموعه درمانگاه سیدالشهدای شهرداری همانند سایر پرسنل و انجام بیمه تکمیلی آنان در دستور کار سازمان است.

انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید