کد خبر: 371918
۰
۰
نسخه چاپی

بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه پردیسان تا پایان شهریورماه

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه بر اساس تعهدات صورت گرفته قرار بود اداره کل مسکن و شهرسازی 25 درصد از اراضی تجاری پردیسان را به شهرداری واگذار کند، گفت: این تعهد همچنان صورت نگرفته ولی طبق مصوبات، قرار است تمام اراضی تجاری مصوب شده تا پایان سال تحویل شهرداری قم شود.

بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه پردیسان تا پایان شهریورماه

به گزارش قم پرس: محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به اینکه منطقه ۸ در پردیسان با مساحت دو هزار و ۵۷۸ هکتار و با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزارنفری در جنوب غربی قم واقع‌شده است، اظهار کرد: این منطقه تنها منطقه‌ای بوده که برخی پروژه‌های آن متصل به اقدامات راه و شهرسازی و تعهدات این مجموعه است.

وی با تأکید بر اینکه برخی از شهروندان تصور می‌کنند تمام مسائل این منطقه مربوط به شهرداری است، گفت: برخی از پروژه‌ها مانند بلوار امام صادق(ع) حدفاصل میدان آیت‌الله بهجت تا میدان شهدای فردو که تعطیل‌شده در حیطه اقدامات اداره کل راه و شهرسازی است که به جد دنبال اتمام آن‌ها هستند.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم به احداث مجموعه فرهنگی ورزشی این منطقه توسط شهرداری اشاره و ابراز کرد: پیرو تأکیدات شهردار قم، مجموعه فرهنگی ورزشی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در دست احداث داریم که به اتمام رسیده و در حال حاضر به دنبال تجهیز و اجرای تأسیسات آن هستیم که امیدواریم در ۶ماهه نخست سال به بهره‌برداری برسد و در اختیار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم قرار بگیرد.

علی‌اکبری با بیان اینکه بر اساس تعهدات صورت گرفته قرار بود اداره کل راه و شهرسازی ۲۵ درصد از اراضی تجاری پردیسان را به شهرداری واگذار کند، خاطرنشان کرد: این تعهد همچنان صورت نگرفته و شهرداری باید منابعی در اختیار داشته باشد تا بتواند برای عمران و آبادانی این منطقه هزینه کند که طبق مصوبات قرار است اراضی تجاری تا پایان سال تحویل شهرداری شود.

انتهای پیام/***ع

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید