کد خبر: 371923
۰
۰
نسخه چاپی
مهندس سلطانی :

تلاش و کوشش شهدا درعملیات بیت المقدس ،بهترین الگو برای رسیدن به اهداف است

به گزارش قم پرس: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در یادواره شهدای مخابرات کردستان با محوریت شهید محمود امان‌اللهی که با همکاری سپاه بیت‌المقدس و بسیج کارمندان برگزار شد گفت: تلاش و کوشش شهدا درعملیات بیت المقدس ،بهترین الگو برای مدیران و خادمین نظام در رسیدن به اهداف است. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان،در این مراسم که در محوطه ساختمان ستادی منطقه برگزار شد، مجید سلطانی اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس بسیار سخت و خطرناک بود که ۲۳ روز طول کشید تا خرمشهر آزاد شود. وی اضافه کرد: رزمندگان موفق شدند در سوم خرداد ۶۱ خرمشهر را آزاد کنند و اما بعد از این همه سختی و تلاش شبانه‌روزی در عملیات بیت‌المقدس، امام فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این پیام بزرگی داشت اینکه تا خداوند نخواهد، کاری انجام نمی‌شود. وی ادامه داد: ما که در مقام خدمت قرار داریم باید خیلی مواظب باشیم که خدای ناکرده در این جایگاه‌ها مغرور نشویم و اگر کاری انجام می‌دهیم به اندازه یک لحظه تلاش و کوشش شهدا نیست چرا که آنها جان دادند و لذا ما وظیفه داریم خدمت کنیم. دراین مراسم،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از افزایش دو برابری سرمایه‌گذاری مخابرات در کردستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: مخابرات پیشران توسعه زیرساخت‌های فناوری و ارتباطات است.تلاش و کوشش شهدا درعملیات بیت المقدس ،بهترین الگو برای رسیدن به اهداف است وی در ادامه تلاش و کوشش مخابرات منطقه را عامل پیشرو بودن استان در نگهداری و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی دانست. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه عنوان کرد: مدیریت وکارکنان مخابرات منطقه از مرکز استان تا آخرین روستاها برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند و همدلی و همسویی خوبی بین مسوولان استان وجود دارد، که ستودنی است. سلطانی افزود: اینکه زیرساخت مخابراتی کردستان با این ارزش ماندگاری دارد لطف خدا و کار جهادگونه و شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان این منطقه در استان است. وی تصریح کرد: پروژه‌ها و کارهای خلاقانه‌ای با کمترین هزینه در کردستان انجام شده است و این نتیجه تلاش همکاران استانی است که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند. سلطانی در ادامه عنوان کرد: ما در میانه جنگ اقتصادی هستیم که از دفاع مقدس سخت‌تر و پیچیده‌تر هست و دشمن همه توان خود را برای پیروزی گذاشته است که باید مواظبت کنیم و از مسوولان می‌خواهیم بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌هایی که وظیفه توسعه دارند، حمایت شوند. سلطانی در ادامه گفت: تحقق شعار سال در گرو ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه فناوری ارتباطات و مخابراتی است که با تولید دانش‌بنیان شکل می گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنانش از افزایش دو برابری سرمایه‌گذاری مخابرات در کردستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اگر حمایت و تحولی صورت بگیرد میزان سرمایه‌گذاری مخابرات در این استان تا چند برابر آن افزایش می‌یابد. روزنمایی از کتاب "ارتباطات در کردستان "
در حاشیه یادواره شهدای مخابرات کردستان از کتاب "ارتباطات در کردستان" نیزرونمایی شد. این کتاب در۱۲۰صفحه و با موضوعیت تاریخچه ارتباطات در کردستان به قلم مصطفی الله ویسیان ،رییس اداره روابط عمومی منطقه به تحریر درآمده است.در این مراسم،که استاندار کردستان،فرمانده سپاه بیت المقدس استان، فرماندار شهرستان سنندج، مدیران و مسولان استانی حضورداشتند، از خانواده ۸ شهید مخابراتی با اهدای تندیس و لوح سپاس، تجلیل و تبجیل به عمل آمد. تلاش و کوشش شهدا درعملیات بیت المقدس ،بهترین الگو برای رسیدن به اهداف است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید