وزیر بهداشت قهرمان صفر شدن آمار فوتی های کرونا است

سید کاظم موسوی، با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی‌های کرونا از سوی وزیر بهداشت، اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا هم برای ما و هم برای جهان ناشناخته بود.

وی افزود: با شیوع این بیمار در کشور، مردم هم از لحاظ مالی متضرر شدند و هم عده‌ای جان خود را از دست دادند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت و دولت سیزدهم برای کنترل کرونا، تصریح کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و سیاست‌های خوب وزارت بهداشت از جمله تولید واکسن در داخل و همچنین واردات واکسن از خارج، شاهد کنترل و مهار کرونا بودیم.

موسوی، وزیر بهداشت را فردی پاکدست، توانمند، متخصص و با همت جهادی دانست و افزود: ایشان برای کنترل کرونا برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داد و خوشبختانه الان شاهد کنترل این بیماری هستیم، حتی تجربه روزهای بدون فوتی کرونا را داشتیم.

وی گفت: برای این موفقیت بزرگ و خبر خوش که در کشور اعلام شد هم به مسئولین وزارت بهداشت، کادر درمان و معاونین وزیر و هم به مسئولین دولت تبریک می گویم و معتقدم باید بر دست آنها بوسه زد.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، افزود: وقتی مسئولین وزارت بهداشت با افتخار اعلام می‌کنند که بیماری کرونا در کشور کنترل شده است، این بدان معنا است که جلوی بسیاری از ضررهای مالی و جانی در کشور گرفته شد.

وزیر بهداشت روز پنچ شنبه ۱۲ خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید