کد خبر: 373677
۰
۰
نسخه چاپی

طرح ملی اوقات فراغت ویژه تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس، حمیدرضا ناطقی سرپرست معاونت فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت آغاز تعطیلات تابستان و اوقات فراغت اظهار کرد: فعالیت‌های مختلفی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» طراحی شده است که هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان ۱۴۰۱ در سطح کانون‌های مساجد سراسر کشور اجرایی می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب رواق‌های ۱۲ گانه در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود، گفت: با توجه به گستردگی این طرح و لزوم اطلاع‌رسانی در خانواده بزرگ کانون‌های مساجد کشور، تببین و اطلاع رسانی این طرح با استفاده از همه ظرفیت‌های کارشناسی و رسانه‌ای ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و ستادهای استانی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، نیاز است هماهنگی لازم از سوی ستادهای استانی به منظور هم‌افزایی با مدارس و مراکز علمی پیرامون کانون‌ها صورت پذیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در بخش دیگری از مباحث خود اظهار کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه به میزبانی کانون‌ها برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این طرح ملی به صورت متمرکز تحت پوشش بیمه خواهند بود.

ناطقی در پایان گفت: علاقه‌مندان تا پایان تیرماه می‌توانند برای شرکت در کلاس‌ها از طریق سامانه بچه‌های مسجد و ذیل رواق دانش اقدام کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید