کد خبر: 373697
۰
۰
نسخه چاپی
توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان قم انجام شد؛

ملاقات عمومی با 290 مراجعه کننده در سه ماهه اول سال

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: مدیر کل این دستگاه در سه ماهه اول سال جاری با 290 تن مراجعه کننده و متقاضی ملاقات، دیدار و گفتگو کرد.

 ملاقات عمومی با 290 مراجعه کننده در سه ماهه اول سال

به گزارش قم پرس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مهدی رحیمی راد اظهار کرد: جلسه ملاقات مردمی و عمومی مدیرکل با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی و منظم در ساختمان شماره یک این اداره کل واقع در بلوار 75 متری عماریاسر، بلوار تعاون،مجتمع ادارت برگزار می شود.

وی افزود: برنامه ملاقات در روزهای پنج شنبه از ساعت 10 آغاز می شود و نحوه حضور مراجعین بدون اعلام قبلی و هماهنگی از پیش تعیین شده است.

رحیمی راد گفت: در بازه زمانی سه ماه اول سال، در تمامی 12 پنج شنبه کاری به صورت منظم این ملاقات برگزار شده است که در مجموع مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با 290 تن ملاقات عمومی و چهره به چهره داشته است.

رحیمی راد با بیان این که عمده و اغلب موضوعات درخواست کنندگان ملاقات با مدیرکل، در حوزه طرح نهضت ملی مسکن است توضیح داد: همزمان با شروع پروژه بزرگ و عمرانی نهضت ملی مسکن، میز خدمت با هدف رفع مشکلات و پاسخ به ابهامات متقاضیان راه اندازی شده است که از متقاضیان ثبت نام کننده در این طرح تقاضا می شود قبل از درخواست ملاقات با مدیرکل، ابتدا موضوع و مشکل خود را با میز خدمت مستقر در ساختمان شماره یک مطرح نمایند.

وی افزود: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد می توان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده کرد.

رحیمی راد در خصوص ازدحام و شلوغی بیش از حد ساختمان مسکن این اداره کل توضیح داد: فرآیند پالایش و بررسی فرم ج و مدارک متقاضیان مسکن طرح نهضت ملی زمانبر بوده و مراجعه متقاضیان موجب طولانی و کند شدن این روند می شود.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: متقاضیان مسکن برای کسب اطلاع از آخرین اخبار بدون مراجعه حضوری به دو ساختمان این اداره کل، می توانند از ظرفیت فضای مجازی و پیام رسان ها استفاده نمایند.اخبار حوزه راه، مسکن، شهرسازی به ویژه اخبار طرح مسکن نهضت ملی در کانال راه شهر کریمه در دو پیام رسان تلگرام و بله منتشر خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید