کد خبر: 373701
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
ثمره تئاتر بچه‌های مسجد؛

حضور نمایش «آخرین تقلب» در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

نمایش «آخرین تقلب» که کاری از بچه‌های مسجد حسینی شهر قم است، امروز در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم،‌ نمایش «آخرین تقلب» نوشته فاطمه کیمیا است و توسط ابراهیم وفایی کارگردانی شده‌است.

این نمایش چهارشنبه 1 تیر ماه 1401 در دو نوبت از ساعت 16 و 18 در سالن شهید مظاهری (مریانج) شهر همدان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «آخرین تقلب» که برگزیده دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم است، ‌داستان پسر بچه‌ای به نام حسنی است که در شب امتحان املاء قصد تقلب دارد اما در حین فکر کردن به تقلب خوابش می‌برد و شاعران و شخصیت‌های داستانی به خوابش می‌آیند و او را از تقلب منصرف می‌کنند.

حسن حیدری، محمد رضا سمیرانی،‌ علی اکبر حیدری، حسین اصحابی،‌ محمد رضا ذکی، سجاد کاشفی، محمد صدرا صادقی،‌ محمد طاها صادقی،‌ نیما مرادمند و احسان مرادمند بازیگران این نمایش هستند.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 1 تا 6 تیرماه 1401 با حضور گروه‌هایی از ایران و دیگر نقاط جهان در همدان برگزار می‌شود.

 حضور نمایش «آخرین تقلب» در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور نمایش «آخرین تقلب» در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان