کد خبر: 373707
۰
۰
نسخه چاپی

تلاش مدیریت شهری قم برای تحقق نهضت توسعه پارکینگ‌های عمومی در سال ۱۴۰۱

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تأکیدات ویژه شهردار قم در زمینه احداث پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر گفت: امسال این قول را به شهروندان و زائرین می‌دهیم که همه تلاش خود را در راستای تحقق این امر مهم، مصروف کنیم.

تلاش مدیریت شهری قم برای تحقق نهضت توسعه پارکینگ‌های عمومی در سال ۱۴۰۱

به گزارش قم پرس: مسعود طبیبی با اشاره به دغدغه احداث پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر اظهار داشت: دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم نسبت به ایجاد و توسعه پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر مقدس قم، تأکید و عنایت ویژه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت ساکن در این کلان‌شهر مذهبی و نیز حضور میلیون‌ها مسافر و زائر در مناسب‌های مختلف، به‌شدت نیاز است که نسبت به ایجاد و توسعه فضای پارکینگ در سطح شهر قم اهتمام خاصی داشته باشیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: با توجه به تأکیدات ویژه شهردار قم، امسال این قول را به شهروندان و زائرین می‌دهیم که همه تلاش خود را در راستای تحقق این امر مهم، مصروف کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت فعلی شهرداری، مسائل مالی و توان معاونت فنی در احداث پارکینگ جوابگوی همه نیازها نیست، ابراز کرد: بااین‌حال، از همه توان برای رفع دغدغه‌های مردم دراین‌باره استفاده حداکثری می‌کنیم.

انتهای پیام/****م

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید