کد خبر: 373832
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای استان قم

نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدای استان قم به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید این استان، امروز با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

آغاز نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای استان قم

به گزارش قم پرس: در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، صبح امروز نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور مسئولان استانی و مشارکت دستگاه‌های اداری آغاز شد و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این دیدارها که با حضور نمایندگان ستاد کنگره، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم و مدیر دستگاه مربوطه انجام می‌شود، با اهدای قاب عکس شهید از والدین، همسران و فرزندان شهدای والامقام تقدیر به عمل می‌آید.

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمود، احمد و هادی وکیلی ناطق، عنوان کرد: از همه دستگاه‌ها درخواست می‌کنیم که ان شا الله با هماهنگی و انسجام، نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام دهند؛ چراکه این دیدارها، احترامی به خانواده معظم شهدا، قدردانی از زحمات آنان و درس و پیامی برای ما مردم است که شهدا جانشان را برای رضای خدا دادند تا اسلام و انقلاب بماند.

وی بیان کرد: ان شا الله همه ما به این دیدارها با نیت خالص، برای رضای خدا و تقویت روحیه ایمان، تقوا، شهادت و ایثارگری پای‌بند باشیم و از خدا بخواهیم که این برنامه‌ها و کنگره را زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنگره، ابتدا تجلیل از مقام شامخ شهدا و احترام به خانواده‌های معظم آنان و سپس رساندن پیام شهدای گرانقدر به مردم است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید