کد خبر: 373887
۰
۰
نسخه چاپی

امروز باید خانواده‌های شهدا پیام‌رسان‌های شهدا باشند

رئیس جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه اظهار کرد: امروز عملکرد خانواده شهدای عزیز در جامعه باید طوری شود که هرکدام پیام‌رسان یک شهید باشند و تحت یک نهضت و حرکتی در برابر جنگ فضای مجازی و ناهنجاری‌ها پیش‌قدم شوند.

امروز باید خانواده‌های شهدا پیام‌رسان‌های شهدا باشند

به گزارش قم پرس: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با پدر شهیدان محمود و مصطفی برجعلی‌زاده و خانواده شهیدان اسماعیل، حسن و حسین سلیمانیان بیدگلی اظهار کرد: شهدا حقیقتاً چشم و چراغ ملت ما هستند و ما هرچه درباره شهدا و عظمت آنان صحبت کنیم، تعارف نیست؛ جای تردید نیست که ثبات و ماندگاری انقلاب اسلامی و آسایش و آرامش ملت ایران در پرتوی خون پاک شهیدان است.

وی افزود: اگر دشمنان ما امروز نسبت به ملت ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و با همه تجهیزات و امکاناتشان جرعت نمی‌کنند که رویاروی ملت ایران قرار بگیرند، به خاطر این است که وجود شهدای عزیز را در عرصه‌های مختلف تجربه کرده‌اند و این شهدا پاسدار دین خدا و پاسبان مرزهای جغرافیایی و خاک ایران اسلامی هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه عنوان کرد: انقلاب ما تنها متعلق به ایران نیست؛ امروز به گستردگی جغرافیایی که نگاه می‌کنیم، جبهه مقاومت تشکیل شده‌ای را می‌بینیم؛ این انقلاب ان شا الله به ظهور حضرت بقیة الله الاعظم ختم خواهد شد.

وی با بیان اینکه بزرگترین الگو برای شهدا، حادثه عظیم کربلا و روز عاشورا بوده است، اضافه کرد: اهل بیت (علیهم‌السلام) راه را نشان داده‌اند و قطعاً کسی که راه‌بلد داشته باشد، مسیر را گم نمی‌کند.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: امروز از خانواده‌های شهدا انتظار می‌رود کاری بکنند که شهدا آن روز به موقع و به هنگام انجام دادند؛ عملکرد خانواده شهدای عزیز در جامعه باید طوری شود که هرکدام پیام‌رسان یک شهید باشند. یعنی مردم وقتی به خانواده شهید نگاه می‌کنند، احساس کنند که عطر شهید و عذتمندی شهید در جای‌جای زندگی خانواده‌های شهدا وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر مردم ما با این فضا زندگی کنند و چراغ راهشان را خانواده شهدا بدانند، این آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی که وجود دارد ان شا الله از بین می‌رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اگر خانواده‌های شهدا به عنوان پیام‌رسان‌های شهدا جلودار شوند و بقیه مردم را نیز دعوت کنند و راهی را که شهدا در مقابل جنگ فیزیکی رفتند، امروز ما با حرکت و نهضت خانواده‌های شهدا در برابر جنگ فضای مجازی و ناهنجاری‌ها پیش‌قدم شویم، قطعا نتیجه خواهد داد.

دکتر علی اکبر خوشگفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، حجت‌الاسلام‌ حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دکتر مصطفی ملائی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در این دیدارها حضور داشتند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید