کد خبر: 373932
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

قهرمان جام حذفی همچنان در تهران تمرین می کند

به گزارش قم پرس تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران برای فصل پیش رو از عصر امروز آغاز شد.

قهرمان جام حذفی فصل گذشته مسابقات فوتبال باشگاهی کشور در حالی تمرینات خود را آغاز کرد که حمید مطهری در قامت سرمربی این تیم حضور داشت تا به بازیکنان و اعضای تیم معرفی شود.

حمیدرضا بایندریان، عضو هیأت مدیره و ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در اولین تمرین تیم حضور پیدا کردند.

علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی که قراردادش را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد با لباس شخصی در تمرین امروز حضور داشت.

اولین تمرین شاگردان مطهری یک ساعت به طول انجامید. سرمربی نساجی دقایقی با بازیکنانش گفت‌وگو کرد.

جواد منافی، بهزاد نوشادی و صادق مقدم، اعضای جدید کادر فنی نساجی در تمرین امروز در کنار مطهری حضور داشتند.

نساجی در حالی تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده است که همچنان در قائمشهر تمرین نمی‌کند و این تیم در تهران قرار است فعلا کار خود را دنبال کند.

حمید مطهری سرمربی جدید نساجی در حاشیه تمرین امروز به خبرنگاران گفت: مبنای ما ۲۰ مرداد است که لیگ شروع می‌شود. در برنامه آوردیم که در تهران تمرین کنیم و اگر شد در خارج از کشور هم اردویی داشته باشیم که بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام بدهیم.

او ادامه داد: یکی از شروط من برای همکاری با نساجی آماده شدن ورزشگاه وطنی بود. شور و هیجان هواداران نساجی در آنجا فوق‌العاده است. شیر سلطان جنگل است و همیشه برای خودش قلمرو تعیین می‌کند. هر کسی به قلمرو او وارد شود شیر با آن می‌جنگد. ورزشگاه وطنی باید قلمرو نساجی باشد و هر تیمی به آنجا می‌آید باید شکست خورده برود. می‌خواهم در آنجا قلمرو ایجاد کنیم که کسی جرأت آمدن به وطنی را نداشته باشد. هواداران نساجی واقعا پرشور هستند که به تیم حریف هم احترام می‌گذارند.

سرمربی نساجی درباره ماندن یا رفتن مسعود شجاعی گفت: او را می‌خواهم اما پس از بازگشت او از سفر شخصی باید جلسه‌ای را با هم برگزار کنیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.