کد خبر: 373997
۰
۰
نسخه چاپی

مراسم تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن استان قم با حضور آقای دکتر باقرپور نجف آباد معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم مراسم تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن استان قم با حضور آقایان: دکتر باقر پور نجف آباد معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها ، حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , مهندس یزدان پناه مدیرکل امور مالی ، مهندس بلدی مدیرکل بنیاد استان ، معاونین پشتیبانی , مسکن شهری, بازسازی و مسکن روستایی , عمران روستایی , سرپرستان دفاتر نمایندگی در بخش ها و شهرستانهای تابع و سایر کارکنان درسالن جلسات بنیاد برگزار شد.
در ابتدا مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن عرض خیر مقدم به معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها و هیأت همراه گزارش کاملی از فعالیتهای بنیاد مسکن استان ارائه نمود و گفت: در بنیاد استان قم با توجه به پتانسیل های موجود و حضور نیروهای جوان و با تجربه کارهای بسیار بزرگ و مهمی اجرایی شده و در سطح استان و کشور خدمات شایانی به مردم ارائه نموده است.
ایشان ادامه داد: در طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن تا کنون عملیات اجرایی حدود 3500 واحد شروع شده است و تعدادی از واحدها در چند ماه آینده به متقاضیان مربوطه تحویل می گردد.
وی در ادامه گزارش از فعالیت های استان در زمینه عمران روستایی , بازسازی و مسکن روستایی و ... ارائه نمود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) به ابعاد شخصیتی این امام همام به عنوان مظهر علم، فضیلت و تقوا یاد کرد و گفت: امام جواد(ع) در زمان حیات خود با مردمی منافق و ریا کار سروکار داشت که در مواجهه با این افراد مبارزه و ایستادگی کردند.
وی به اهمیت عدالت و تعهد در دین اسلام اشاره کرد و گفت: داشتن تعهد وعدالت سازمانی از نکات برجسته و شاخص هر مدیر و مسئولی در سازمان به شمار می آید که برای تحقق اهداف باید در رفتارها و روابط سازمانی مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه دکتر باقرپور نجف آباد معاون پشتیبانی وامورهماهنگی استانها ، با تشکر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته بنیاد مسکن استان ، خدمت و کار صادقانه برای مردم را نوعی عبادت توصیف کردند و از همکاران خواستند تا از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را ببرند.
وی در سخنانی گفت: چه بهتر که مدیران با برنامه بیایند و با کارنامه بروند.
ایشان ضمن تاکید بر انجام وظایف قانونی و محوله به بنیاد، خواستار تسریع در ارائه خدمات به مردم شد و گفت: همدلی و همکاری بین معاونت ها و واحدهای مختلف در جهت اهداف بنیاد مسکن , جلوگیری از هر گونه تخلف در جهت سالم سازی محیط اداری و کارکنان مورد تأکید است.
وی هدف اصلی بنیاد مسکن در شرایط موجود کشور را احداث مسکن برای جامعه هدف دانست و گفت: در این راستا بایستی تلاش مضاعف کنیم.
در ادامه مهندس یزدان پناه مدیرکل امور مالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: داشتن برنامه راهبردی برای برنامه ریزی های بعدی یک ضرورت است که خوشبختانه این برنامه در بنیاد مسکن استان وجود دارد.
وی افزود؛ ما باید خود را خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران بدانیم و با تلاش و خدمت صادقانه دین خود را به این نظام ادا نمائیم.
در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات چندین ساله آقای مهندس یزدان پناه معاون پیشین این بنیاد تقدیر و طی حکمی از سوی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها , آقای سید هادی موسوی به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن استان معرفی گردید.

 مراسم تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن استان قم با حضور آقای دکتر باقرپور نجف آباد معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید