کد خبر: 374009
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری دوره‌های امداد و کمک های اولیه ویژه کارکنان دادگستری

به مناسبت هفته قوه قضائیه مدیرعامل،‌ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان قم با حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم دیدار و گفتگو د

 برگزاری دوره‌های امداد و کمک های اولیه ویژه کارکنان دادگستری

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر استان قم در ابتدای این دیدار گزارش مختصری از خدمات و فعالیت‌های این جمعیت در دو سال اخیر به ویژه از ابتدای شیوع ویروس کووید 19 از جمله اجرای برنامه‌های غربالگری در مبادی ورودی شهر و در مکان‌های پرتردد در سطح استان، بانک تجهیزات پزشکی امانی، آمران سلامت، ناظران سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی و دیگر برنامه‌های عام المنفعه و بشردوستانه ارائه کرد.

بهرامی در ادامه آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه ویژه کارکنان دادگستری اعلام کرد.

در ادامه حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم، وجه مشترک دو دستگاه را تسکین آلام بشری و روح و روان مردم دانست و خواستار تعامل بیشتر به منظور ارائه خدمت‌رسانی به مردم و استفاده متقابل از امکانات شد.

حجت الاسلام فقیهی بیان کرد: روحانیون می‌توانند با گذراندن دوره‌های آموزشی امدادی به عنوان روحانی جهادی با هلال احمر در زمان بروز سوانح و حوادث همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان قم نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه همیشه از هلال احمر به نیکی یاد می‌شود گفت: خدماتی که هلال احمر به مردم و آسیب‌دیدگان در زمان بحران‌ها ارائه می‌دهد ارزنده است.

حجت الاسلام مظفری، برگزاری دوره‌های امدادی توسط هلال احمر را برای خانواده‌ها بسیار مفید ارزیابی کرد و آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دادگستری و خانواده‌های آنها توسط هلال احمر اعلام کرد.

لازم به ذکر است: در این دیدار مقرر شد در آینده ای نزدیک تفاهم‌نامه ای فی ما بین جمعیت هلال احمر و اداره کل دادگستری استان قم در زمینه های راه اندازی خانه هلال دادگستری و آموزش امداد و کمک های اولیه به کارکنان دادگستری و خانواده های آنها منعقد شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید