کد خبر: 374028
۰
۰
نسخه چاپی

تجمع دختران انقلاب در ورزشگاه شیرودی تهران

به گزارش قم پرس بهاره جنگرودی مسؤول جریان مردمی دختران انقلاب در نشست خبری که در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد به شکل گیری جریان مردمی دختران انقلاب اشاره و عنوان کرد: جمعی از دختران دانشجو و حوزوی گرد هم آمدند و نسبت به شبیخون و تهاجم فرهنگی که رهبر انقلاب به آن اشاره و تاکید داشتند اقدام به مطالعه، تحقیق و تحلیل بیانات معظم له کردند؛ نتیجه این شد که تنها راهکار مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی آن است که مردم نسبت به یکدیگر و مسؤولان بی تفاوت نباشند.

وی افزود: این روند ادامه داشت تا اینکه با کشف حجاب‌هایی که در میدان انقلاب صورت می‌گرفت مقارن شد؛ دختر خانم‌هایی که با پشتیبانی مالی دشمن روسری‌های خود را در میدان انقلاب به چوب می‌زدند و دنبال پناهندگی سیاسی بودند.

اضافه کرد: بر همین اساس به این نتیجه رسیدیم که این تیم دانشجو و حوزوی که سابقه فعالیت فرهنگی داشتند یک تشکل مردمی به نام دختران انقلاب را راه اندازی کنند زیرا معتقد بودیم نام انقلاب متعلق به دختران انقلابی است بر همین اساس نخستین بروز و ظهور رسانه‌ای دختران انقلاب اول تیرماه میدان شهدا بود. در این مراسم خواهر مسیح علینژاد حاضر و از خواهر خود اعلام براعت کرد همین باعث شد ضد انقلاب اقدام به تخریب جریان مردم دختران انقلاب کند.

جنگرودی برگزاری سالانه جشن دختران انقلاب را یکی از برنامه‌های این جریان مردمی برشمرد و گفت: فعالیت جریان دختران انقلاب سبب شد جریان دختران خیابان انقلاب که از سوی دشمنان حمایت می‌شد، به انزوا برود. امروز زن ایرانی آگاه است و می‌داند که حجاب جدای از فرهنگ دینی یک فرهنگ ملی محسوب می‌شود.

وی افزود: هشت سال فضای جامعه به سوی بی عفتی و کم حجابی بود لازم است امروز مسؤولان این فضا را اصلاح نمایند.

مسؤول جریان مردمی دختران انقلاب بیان کرد: برای حجاب دو قطبی وجود ندارد و همه بانوان ایرانی دلشان برای آرمان‌های انقلاب می تپد و استقبال مردم به دینداری را می‌توان در تشییع پیکر شهدا از جمله شهید سلیمانی مشاهده کرد. امروز دشمن شاهد این اقبال مردم و گرایش زنان به سمت دینداری است.

جنگرودی گفت: همایش دختران انقلاب از دو شبکه صدا و سیما به صورت زنده پخش خواهد شد و همچنین در این مراسم دختران دهه هشتادی و نودی حضور خواهند داشت تا جشن عبادت برای آنان برگزار شود. بخش دیگر این برنامه مربوط به مطالبه از مسؤولان است تا به امر حجاب توجه شود.

مسئول جریان مردمی دختران انقلاب گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در گرفتن مجوزها و هزینه‌ها به ما کمک می‌کند اما حرکت ما مردمی است و هم اکنون ۴۰۰ خانم در حال تبلیغ جشن دختران انقلاب در سطح شهر هستند. همچنین از همه مسئولان از جمله انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برای حضور در جشن دختران انقلاب دعوت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال جشن بزرگ حجاب ۲۱ تیر ماه در ورزشگاه شیرودی تهران، ۲۲ تیر ماه در رشت و ۲۳ تیر ماه در اصفهان برگزار خواهدشد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید