کد خبر: 374081
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اشتباهی که معاون پیشین باشگاه استقلال مرتکب شد

به گزارش قم پرس ناصر فریاد شیران معاون پیشین باشگاه استقلال که مدتی هم مدیریت آکادمی این باشگاه را در دست داشت، روز یکشنبه نامه‌ای به امضای خودش با عنوان مدیر آکادمی استقلال خطاب به احمد مددی مدیرعامل سابق این باشگاه در فضای مجازی با کپشن «بدون شرح» منتشر کرد که اشتباه بزرگی در آن صورت گرفته بود.

ناصر فریاد شیران فصل گذشته یک بار در تاریخ ۲۸ آبان سال ۹۹ با حکم احمد مددی به عنوان مدیر آکادمی استقلال انتخاب شد که پس از بالا گرفتن اختلافات وی و مدیرعامل وقت با اعضای هیات مدیره، در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ با حکم هیات مدیره از سمت خود برکنار شد. پس از بالا گرفتن اختلافات بین هیات مدیره و احمد مددی در ماه‌های بعدی، اعضای هیات مدیره استقلال هم از سمت‌های خود کنار رفتند و پس از آن احمد مددی در اقدامی عجیب در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۰ مدیر پیشین پیشین آکادمی را با حکم خود به عنوان معاون اجرایی باشگاه انتخاب کرد.

این پایان ماجرا نبود و احمد مددی خودش در تاریخ ۲۷ شهریور از مدیرعاملی استقلال کناره‌گیری کرد که به تبع آن فریاد شیران و برخی دیگر از مدیران انتصابی وی از جمله فریاد شیران از سمت‌های خود کنار رفتند.

نامه‌ای که روز گذشته معاون پیشین باشگاه استقلال خطاب به مدیرعامل وقت منتشر کرد و در آن به موضوع پیشکسوتان پرداخته بود، جدا از اینکه بدون شماره اندیکاتور و ثبت دبیرخانه بود، به تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ بود که در این تاریخ فریاد شیران نه مدیر آکادمی بود و نه مسئولیت دیگری در باشگاه استقلال داشت و حتی حدوداً ۴ ماه از اتمام کار مددی در استقلال می‌گذشت.

تصویر نامه‌ای که فریاد شیران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد؛

اشتباهی که معاون پیشین باشگاه استقلال مرتکب شد

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.