کد خبر: 374105
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مهاجم ایران رکورد نقل و انتقالات باشگاه مجارستانی را شکست!

به گزارش قم پرس شهاب زاهدی مهاجم ایرانی که فصل گذشته در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بود، بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین و طبق قانون فیفا قراردادش را با این باشگاه تعلیق کرد. زاهدی سپس به تیم آکادمی پوشکاش مجارستان رفت و باوجود فرصت کمی که در این تیم داشت، در هشت مسابقه چهار گل به ثمر رساند.

همین مسئله باعث شد تا پوشکاش علاقه خود را برای ادامه کار با زاهدی، با تمدید قرارداد او عملی کند. در حالی که مدیران باشگاه زوریا انتظار داشتند مهاجم ایرانی برای فصل آینده به اوکراین بازگردد، زاهدی مجدداً قراردادش را با پوشکاش و این بار هم با مجوز فیفا تمدید کرد.

نکته جالب توجه قرارداد مالی زاهدی با پوشکاش است که به گفته «ویکتور واتسکو» خبرنگار و روزنامه نگار سرشناس اوکراینی رکورد نقل و انتقالات این باشگاه مجارستانی را شکسته است.

واتسکو در این خصوص مدعی شد شهاب زاهدی ماهانه مبلغی بیش از ۶۰ هزار یورو از پوشکاش دریافت می‌کند که قرارداد سالانه او به حدود ۸۰۰ هزار یورو می‌رسد. به گفته این روزنامه نگار اوکراینی، زاهدی گران‌ترین بازیکن تاریخ آکادمی پوشکاش است و یکی از بزرگترین قراردادهای فوتبال مجارستان را امضا کرده است.

به گزارش قم پرس زاهدی در سال ۲۰۲۱ زمانی که در تیم المپیک دونتسک اوکراین بود، با مبلغ ۳۶۰ هزار دلار به زوریا لوهانسک منتقل شد. زاهدی آن زمان هم رکورد نقل و انتقالات باشگاه دونتسک را با این مبلغ شکسته بود!

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.