کد خبر: 374175
۰
۰
نسخه چاپی

بررسی مشکلات و مطالبات شهروندان منطقه سه

کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر قم در منطقه سه شهرداری برگزار و آخرین وضعیت اجرای مصوبات به همراه برخی از مهم‌ترین مطالبات و درخواست‌های شهروندان موردبررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات و مطالبات شهروندان منطقه سه

به گزارش قم پرس: جلسه کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه سه شهرداری قم با حضور معصومه آمره رئیس این کمیته، روحانی وزیری مدیر منطقه سه شهرداری قم، معاونان و روسای نواحی منطقه، نمایندگان سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز، زیباسازی و فرهنگی اجتماعی ورزشی به همراه معتمدین محلات مدرس و مهدیه برگزار شد.

گفتنی است در جلسه قبلی کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر قم مقرر شده بود پس از عارضه‌یابی محلات منطقه و اولویت‌بندی مشکلات، پیش‌بینی‌های موردنیاز در بودجه سال جاری منطقه گنجانده شود.

در قالب این جلسه مشکلاتی مانند آب‌گرفتگی برخی معابر محلات، اجرای دیوارنگاره‌ها در بلوار مدرس و توانیر، تسهیلگری جهت انجام امور اداری به‌منظور برگزاری ایستگاه صلواتی، بهبود وضعیت فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مشکلات مساجد و فضاهای سبز، سرعت‌گیرهای موجود در منطقه، وضعیت ورودی‌های شهر، مجتمع ورزشی فرهنگی شهدای مدافع سلامت و افتتاح آن و همچنین اجرای لوگوی شهر در بدو ورودی شهر که قرار است به‌زودی توسط منطقه صورت پذیرد، موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/****ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید