کد خبر: 374177
۰
۰
نسخه چاپی

بی‌اطلاعی شهروندان از تسهیلات ارزان‌قیمت بافت‌های اطراف حرم مطهر

استاندار قم با بیان اینکه برای تسهیلات ارزان‌قیمت بافت‌های اطراف حرم اطلاع‌رسانی شود، گفت: هم‌اکنون شهروندان قمی اطلاع چندانی از تسهیلات ارزان‌قیمت بافت‌های اطراف حرم ندارند.

بی‌اطلاعی شهروندان از تسهیلات ارزان‌قیمت بافت‌های اطراف حرم مطهر

به گزارش قم پرس :، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه بررسی بافت اطراف حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، با اشاره به اختصاص تسهیلات ارزان‌قیمت برای بافت‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: خانوارهایی که در این محدوده سکونت دارند باید در جریان ارائه این تسهیلات قرار بگیرند.

استاندار قم اضافه کرد: مطابق گفته مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر، تعداد قابل‌توجهی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان در محدوده ۴۷۰ هکتاری اطراف حرم زندگی می‌کنند که از این تعداد یک هزار خانوار مالک ساختمان و بقیه مستأجر هستند.

وی با اشاره به ارائه ۶ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ چهار درصد توسط این صندوق به این خانوارها که عمدتاً جز دهک‌های اول تا سوم محسوب می‌شوند تصریح کرد: متأسفانه این خانوارها از این تسهیلات اطلاعی نداشته و این به ضعف مجموعه‌ها باز می‌گردد.

شاهچراغی اطلاع‌رسانی در خصوص این تسهیلات را ضروری دانست و تأکید کرد: باید یک راهکاری پیدا شود که مردم به تسهیلات بانکی دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/****ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید