کد خبر: 374179
۰
۰
نسخه چاپی

وضعیت نامطلوب اطراف حرم مطهر

معاون اجرایی تولیت آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بافت اطراف حرم حضرت معصومه(س) وضعیت خوبی ندارد گفت: وضعیت پارکینگ شرقی حرم، خیابان ارم و مغازه‌های پیرامون را از مهم‌ترین معضل‌های اطراف حرم است

وضعیت نامطلوب اطراف حرم مطهر

به گزارش قم پرس:هادی محمودنژاد در جلسه بررسی وضعیت بافت‌های اطراف حرم مطهر، وضعیت پارکینگ شرقی حرم، خیابان ارم و مغازه‌های پیرامون را از مهم‌ترین معضل‌های اطراف حرم ذکر کرد و اظهار داشت: این موارد باید در ساماندهی اطراف حرم در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تعیین ۴۷۰ هکتار محدوده برای اطراف حرم کار خوبی است، تصریح کرد: مهم‌تر از آن نقاطی بوده که متصل به بدنه حرم است و از وضعیت خیلی مناسبی نیز برخوردار نبوده و برای مجاوران و زائران ایجاد مشکل کرده است.

معاون اجرایی تولیت آستان حضرت معصومه(س)با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از این وضعیت با مسائل امنیتی استان و حرم و همچنین بافت تاریخی و فرسوده موجود مرتبط است افزود: در اجرای طرح‌های اطراف حرم باید اولویت‌ها را در نظر بگیریم و بر روی طرح‌هایی که در رفاه مردم تأثیری بیشتر داشته متمرکز شویم.

وی با اشاره به اینکه بافت اطراف حرم حضرت معصومه(س) وضعیت خوبی ندارد گفت: این بافت در حقیقت جز بافت چسبیده به حرم است و به‌نوعی از دید عموم مردم، متعلق به حرم تلقی می‌شود.

انتهای پیام/****ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید