کد خبر: 375446
۰
۰
نسخه چاپی

استقبال شهروندان از عطر سیب/زمان بازدید از نمایشگاه افزایش یافت

به گزارش قم پرس، در آستانه فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، بیستمین رویداد «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران در حال برگزاری است. این رویداد به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا شده و از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در میدان امام حسین (ع) پذیرای علاقه‌مندان است.

در سه روز نخست برپایی «عطر سیب»، مسئولان هیئت‌ها استقبال قابل توجهی از این رویداد داشتند و با حضور در میدان امام حسین (ع)، اقلام مورد نیاز برای برگزاری مجالس عزای حضرت سیدالشهدا (ع) را تهیه کردند که با توجه به این استقبال، در دو روز پنجشنبه و جمعه شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۳:۳۰ از خدمات «عطر سیب» استفاده کنند.

در رویداد «عطر سیب» اقلام متنوعی مانند پرچم و کتیبه هیئت، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، ظرف یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی عرضه می‌شود که برای این کالاها تخفیفاتی در نظر گرفته شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، «عطر سیب» علاوه بر هیئت‌های بزرگ، برای هیئت‌های کوچک و روضه‌های خانگی هم قابل استفاده است و حتی خانواده‌ها می‌توانند همه ملزومات محرمی خود را با کیفیت و قیمت مناسب از این نمایشگاه تهیه کنند.

این رویداد فرهنگی به عرضه اقلام مرتبط با هیئت‌ها محدود نیست و برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی شامل نقالی، تعزیه و اجرای آواهای محرمی در نظر گرفته شده است. بیستمین دوره «عطر سیب» توجه ویژه‌ای به گروه‌های سنی مختلف و خانواده‌ها دارد و نوجوانان نیز در بخش‌های ثبت‌نام هیئات، انتظامات، چایخانه و پویش‌های محرمی حضور فعالی خواهند داشت.

با توجه به اینکه این دوره از «عطر سیب» مخاطب هدف گسترده‌تری را در نظر گرفته است، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان بیشتری هم از «عطر سیب» امسال استقبال کرده‌اند و مردم با حضور در میدان امام حسین (ع) ضمن استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری و تأمین اقلام مورد نیاز برای ایام عزای امام حسین (ع)، خود را برای فرا رسیدن ماه محرم آماده می‌کنند.

کتاب عاشورایی، کتاب شعر، تکیه محتشم، تکیه تجربه هیئت، تکیه کودک، محصولات کودک، تکیه نوجوان، محصولات نوجوان، محصولات فرهنگی، محصولات روضه خانگی، هویت بصری هیئت، معرض‌البرکات، کتیبه و بیرق، پوشاک محرمی بانوان و آقایان، محصولات عفاف و حجاب، چای‌خانه هیئت، چای و دم‌نوش روضه، طبل و کتل، لوازم الکترونیکی، آشپزخانه هیئت، لوازم صوتی، لوازم نورپردازی، اقلام بهداشتی، ظروف یک بار مصرف و مواد غذایی بخش‌های گوناگونی است که در بیستمین رویداد «عطر سیب» پیش‌بینی شده است.

مسئولان هیئت‌های ثبت‌شده در سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه بیرق خدمات به نشانی beyraghkhadamat.ir درخواست دریافت بن خرید بیستمین رویداد «عطر سیب» را ثبت کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید