کد خبر: 375789
۰
۰
نسخه چاپی

دومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی/اقدامات شهرداری قم در حوزه ایثار و شهادت قابل‌تقدیر است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر توجه شهرداری در اجرای برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت اظهار داشت: اقدامات شهرداری در حوزه ایثار و شهادت قابل‌تقدیر است.

دومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی/اقدامات شهرداری قم در حوزه ایثار و شهادت قابل‌تقدیر است

به گزارش قم پرس: سید مجتبی سبحانی ثابت در پنجمین جلسه کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم، با تأکید بر توجه شهرداری در اجرای برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت اظهار داشت: اقدامات شهرداری در حوزه ایثار و شهادت قابل‌تقدیر است.

وی از رونمایی بیش از ۲۰۰ تابلوی کوچه به نام شهدا خبر داد و افزود: در طرح کوچه‌های آسمانی ۲۰۰ تابلو جدید به نام شهدا آماده‌شده که ۱۶۰ تابلو نصب‌شده است و در سال گذشته نیز ۱۴۰ معبر به نام شهدا نام‌گذاری و نصب شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی از بیش از ۲۰۰ تابلو نام‌گذاری شهدا با برنامه‌ای در گلزار شهدا در روز پنجشنبه ۱۳ مرداد و به‌عنوان اجازه از شهدا برگزار می‌شود.

وی اهدای سند هویتی شهید به خانواده شهدا را نیز عنوان کرد و گفت: در این برنامه به خانواده شهدایی که نام آن‌ها ثبت‌شده، سند هویتی اهدا می‌شود و امیدواریم گام بزرگی در معرفی شهدا به نسل جدید و تثبیت هویتی دینی و انقلابی شهر برداریم.

سبحانی در ادامه با تأکید بر تسهیل نام‌گذاری معابر و شوارع به نام شهدا خاطرنشان کرد: باید شناسایی شهدای شهرداری و تقدیر و بزرگداشت خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های کمیته قرارگرفته و خانواده شهدا در مراسم رونمایی از تابلوها حضورداشته باشند.

انتهای پیام/****ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید