کد خبر: 375843
۰
۰
نسخه چاپی
استاندارقم:

شبکه مردمی خیرین توسعه یابد

استاندار قم؛ با تقدیر و سپاسگزاری از افراد نیکوکار، بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خیران و افراد نیکوکار و فراگیری مشارکت‌های مردمی تاکید و بیان کرد: ضرورت دارد که شبکه مردمی خیرین توسعه یابد.

 شبکه مردمی خیرین توسعه یابد

به گزارش قم پرس : سید محمدتقی شاهچراغی روز سه‌شنبه در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی استان قم در اتاق جلسات استانداری اظهار داشت: مشکلات و نیازهای مورد نیاز توسط اداره کل بهزیستی استان اِحصا و راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای آنان، با اولویت‌بندی ارایه شود.

وی با تاکید بر خدمات رسانی هر چه مطلوب‌تر به جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولان خاطرنشان کرد: خدماتی که توسط بهزیستی ارایه می‌شود، برای عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل بهزیستی قم نیز، با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور در ۲۵ تیر ۱۳۵۹ بنیانگذاری شده است؛ گفت: در حال حاضر جامعه هدف خاص این سازمان در استان قم، شامل حدود ۲۲ هزار نفر می شود.

مهدی پهلوانی افزود: عمده‌ترین افراد جامعه هدف خاص بهزیستی؛ معلولان، ایتام، بانوان سرپرست خانوار، آسیب‌دیدگان اجتماعی و بهبودیافتگان مواد مخدر را شامل می‌شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته توانستیم ۲ برابر بودجه را دریافت و بسیاری از بدهی‌های خود را تصفیه کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: پیشگیری در زمینه معلولیت ها و آسیب‌های اجتماعی در ارتقای سلامت اجتماعی نقش بسزایی دارد.

پهلوانی تصریح کرد: برای ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر به مددجویان نیازمند مشارکت و همیاری خیران و افراد نیکوکار هستیم.

همچنین در این جلسه، تعدادی از مسئولان و خیران استان قم؛ دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را درباره مسایل مطرح شده بیان کردند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید