کد خبر: 375935
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تمهیدات پلیس پایتخت برای تاسوعا و عاشورا

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) بیان داشت: یگان های انتظامی و ترافیکی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ایام سوگواری با عنوان همیاران حسینی، همراه عزاداران حسینی هستند و پلیس با همه هیات های عزاداری همکاری لازم را دارد.

وی افزود: علاوه بر تهیه و اجرای تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی و راه بندان در محورهای مختلف مواصلاتی سطح شهر با به کارگیری یگان ها و گشت های انتظامی و اطلاعاتی همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا امنیت و انضباط مطلوبی را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آماده باش این فرماندهی در روزهای تاسوعا و عاشورا عنوان داشت: تمهیدات کامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی لازم برای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری اندیشیده شده است.

سردار رحیمی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با همکاری هیئت مکتب الزهرا (س) و با حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان خاطرنشان کرد: درچند سال اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مفتخر به میزبانی از عزاداران حسینی بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه لازم است همه دستجات و هیات های عزاداری هماهنگی و همکاری لازم را با یگان های انتظامی و ترافیکی داشته باشند، بیان داشت: همه باید تلاش کنیم که عزادارای سید و سالار شهیدان در نظم و انضباط و شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

مجاهدت و شهادت شهدای مدافع حرم ستودنی است
سردار حسین رحیمی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم عنوان کرد: مجاهدت و ایثار شهدای مدافع حرم بسیار ستودنی، قابل تحسین و تجلیل است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با شجاعت و رشادت مثال زدنی خود کیلومترها دورتر از مرزهای کشور از امنیت و آرامش کشور دفاع کردند و پوزه دشمنان و ددمنشان را به خاک ذلت نشاندند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه همیشه خود را مدیون شهدای عزیز می دانیم، بیان داشت: تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برپایی چه باشکوه تر مراسم تشیع پیکر این شهدا پیش بینی شده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.