کد خبر: 375948
۰
۰
نسخه چاپی

۳۲۷ میلیارد تومان در سفر استانی رییس جمهور به شهرستان نهاوند اختصاص یافت

به گزارش روز جمعه ایرنا از فرمانداری نهاوند، ضرغام احمدوند در جمع خبرنگاران، افزود: این میزان اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در سطح شهرستان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به برکات سفر رییس جمهور به استان همدان به ویژه در بخش عمرانی، اظهار داشت: برای پروژه‌هایی همچون نهر شعبان و سد گرین نیز براساس پیگیری‌های انجام شده، اعتبار جداگانه‌ای اختصاص داده خواهد شد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر لزوم بکارگیری مدیران کارآمد برای خدمت رسانی بهینه به مردم، گفت: رویکرد دولت سیزدهم بهره‌گیری از مدیران جوان، کارآمد و جهادی با هدف رفع مشکلات مردم و تسریع روند رشد و توسعه شهرستان است.

احمدوند با تأکید بر اینکه بی‌تفاوتی مدیران نسبت به مشکلات مردم پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: ملاک انتصاب مدیران در سطح شهرستان نهاوند براساس سیاست های دولت و رویکرد مخوری استاندار همدان، بکارگیری نیروهای انقلابی، جهادی، تلاشگر، متخصص و متعهد است.

فرماندار نهاوند در ادامه به نقش موثر و جایگاه ویژه رسانه ها در مسیر رشد و توسعه شهرستان اشاره کرد و گفت: مدیران در مواجه با نقد رسانه‌ها باسد آستانه تحمل بالایی داشته باشند و رسانه را یار و یاور خود بدانند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند، افزود: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و در این میان مطالبه گری رسانه ها نقش مهمی در تحقق این هدف به عنوان رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم دارد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

سفر پربرکت رییس جمهور به استان همدان در مجموع ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای ۱۷۹ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف است.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان واقع شده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید