دومین بیمارستان دامغان ردیف بودجه گرفت/تکمیل پروژه غلامی

علی اکبر علیزاده برمی درباره وضعیت بهداشت و درمان دامغان و با بیان اینکه طی نشست‌ها و پیگیری‌های متعدد بالاخره بیمارستان دوم در بودجه سراسری سال ۱۴۰۱ ردیف بودجه گرفت و این پروژه انجام خواهد شد، تاکید کرد: این طرح به وضعیت بهداشت و درمان دامغان کمک خوبی خواهد کرد.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه در ارتباط با موضوع تجهیز بیمارستان رضایی با تعلل‌هایی روبرو بودیم که مورد اعتراض قرار گرفت، بیان کرد: ما درخواست برگزاری نشست‌هایی با استاندار و مسئولان وزارت بهداشت داشتیم تا این موضوع را پیگیری کنیم. استاندار سمنان در آن جلسه به رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرد که این طرح در مصوبه دولت، بیمارستان ۵۰ تختخوابی رضایی بوده و باید مصوبه دولت حتماً اجرا شود.

علیزاده برمی با بیان اینکه بعضاً مطرح می‌شود که بیمارستان مقاوم است یا خیر؛ اگر مقاوم نیست بلافاصله شروع به مقاوم‌سازی و سپس تجهیز آن شود، تاکید کرد: تمام این موضوعات صورت‌جلسه و به صورت کاملاً شفاف به رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام شد و امیدواریم زودتر به مطالبه مردم جامع عمل پوشانده شود.

وی درباره پروژه ١۶۰ واحدی و ١٣۰ واحدی مسکن در دامغان مشهور به پروژه غلامی، بیان کرد: این طرح نیز سال‌ها نیمه‌کاره رها شده بود که خوشبختانه تمام موانع برطرف شد و پیمانکار تعهد داده در مدت دو سال این پروژه را به انجام برسانند.

وی با اشاره به مطالبات مردم درباره مجموعه ۱۴ واحدی بهزیستی دامغان بیان کرد: بعد از پیگیری‌های مکرر قضائی، بودجه خوبی از سازمان بهزیستی و وزارت راه و شهرسازی اتخاذ شد و ما از بسیج سازندگی نیز خواسته‌ایم تا در پروژه ورود کنند لذا باید تاکید کرد که نزدیک ۵۰ درصد کار تا کنون انجام شده و بقیه کار نیز مورد پیگیری جدی است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه برای درمانگاه تأمین اجتماعی ١٢ میلیارد تومان تجهیزات گرفته شد، بیان داشت: دستگاه رادیولوژی دیجیتال با امکانات و تجهیزات کامل و یک دستگاه آمبولانس مجهز به آی‌سی‌یو نیز به این مرکز اختصاص خواهد یافت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید