کد خبر: 376166
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک در مشهد مقدس دستگیر شدند

بهنام نظری بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع قتل مرحوم "علیرضا مزرعه ف جهانگیر" در شانزدهم تیرماه امسال در شهر اراک با سلاح گرم(در خیابان هپکو) که موجب تشویش اذهان عمومی شده بود بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با تحقیقات صورت گرفته دو نفر قاتل با هویت‌های "محمد مولوی" و "مهدی امراللهی" شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد نامبردگان اکنون در مشهد مقدس به‌سر می برند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: با اخذ نیابت قضایی، تیمی از مامورین پلیس آگاهی برای دستگیری اعزام و پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و با استعانت از علی بن موسی الرضا در تاریخ ۱۷ مردادماه مصادف با روز عاشورا و علیرغم ماموریت انتظامی برقراری امنیت عزاداران حسینی در استان تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به خراسان رضوی اعزام و با همکاری و معاضدت نیروی انتظامی خراسان رضوی متهمین دستگیر و به استان مرکزی برای ادامه تحقیقات دلالت شدند.

وی افزود: اینگونه رفتارهای هنجار شکن از سوی هر فرد و گروهی به شدت محکوم است و هنجارشکنان و ساختار شکنان، اطمینان خاطر داشته باشند با آنها برخورد قانونی می‌شود و اجازه نمی دهیم موضوعی که از طریق قانون و گفت وگو حل می شود تبدیل به منازعات شود.

نظری تصریح کرد: امنیت و حفظ جان شهروندان خط قرمز مسئولان در استان است و در این مسیر مماشات نمی‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: باید از فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد که با درایت و در اسرع وقت، مرتکبین این قتل را شناسایی و دستگیر کرد که برای ادامه روند کار تحویل دستگاه قضایی می شوند.

نظری بیان کرد: به عنوان خدمتگزار کوچک مردم در حوزه امنیتی استان از دستگاه قضایی درخواست دارم که با سرعت به این پرونده رسیدگی و مرتکبین را به مجازاتی که مستحق در قانون است برسانند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.