کد خبر: 376193
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز پروژه بهسازی و جدول‌گذاری بلوار آیت‌الله بهاءالدینی منطقه ۵ قم

مدیر منطقه 5 شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی جدول‌گذاری رفیوژ وسط بلوار آیت‌الله بهاءالدینی خبر داد و گفت: اعتبار اجرای پروژه جدول‌گذاری رفیوژ وسط بلوار بهاءالدینی را عددی بالغ‌بر 7 میلیارد ریال و به طول یک هزار متر بوده و مدت اجرای آن دو ماه پیش‌بینی‌شده است.

آغاز پروژه بهسازی و جدول‌گذاری بلوار آیت‌الله بهاءالدینی منطقه ۵ قم

به گزارش قم پرس: زین‌الدین قراچورلوی با تأکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه پنج در کمترین زمان و بالاترین کیفیت اظهار داشت: منطقه پنج به‌عنوان یکی از مناطق مهم شهری نیاز به توجه داشته و به‌زودی به یکی از مناطق توسعه‌یافته شهر تبدیل خواهد شد.

وی سرعت اجرای پروژه‌ها را در منطقه پنج را قابل‌توجه خواند و افزود: تلاش می‌کنیم پروژه‌های عمرانی منطقه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت اجرا شود تا مردم کمترین مشکلات ترافیکی و محدودیت تردد را داشته باشند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی جدول‌گذاری رفیوژ وسط بلوار آیت‌الله بهاءالدینی خبر داد و گفت: پروژه جدول‌گذاری رفیوژ وسط بلوار آیت‌الله بهاءالدینی به طول ۱۰۰۰ متر آغازشده و امیدواریم در کمترین زمان به پایان برسد.

وی اعتبار اجرای پروژه جدول‌گذاری رفیوژ وسط بلوار بهاءالدینی را عددی بالغ‌بر هفت میلیارد ریال اعلام و ابراز کرد: این پروژه از هفته گذشته آغازشده و امیدواریم تا دو ماه به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسد.

قراچورلوی در پایان با تشکر از همکاری شهروندان در منطقه پنج خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم اجرای پروژه‌ها کمترین محدودیت ترافیکی را برای شهروندان داشته باشد و از همکاری مردم کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/****ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید