کد خبر: 376291
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت نام پیام نور قم بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی آغاز شد

ثبت نام پیام نور قم بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی آغاز شد

به گزارش قم پرس روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم اعلام کرد ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی، ویژه داوطلبان کنکور و همه اقشار از 18 مردادماه آغاز شده و تا 23 این ماه ادامه دارد.
حسابداری، مهندسی کامپیوتر، حقوق، مدیریت صنعتی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، اقتصاد، روانشناسی، علوم تربیتی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد کشاورزی، زمین شناسی، علوم کامپیوتر، مهندسی مدیریت پروژه، ریاضیات و کاربردها، علوم و مهندسی آب، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی شهرسازی، مهندسی صنایع، عمران، معماری، زیست شناسی گیاهی، شیمی کاربردی و محض و جامعه شناسی، رشته هایی هستند که امکان تحصیل در آنها به این شیوه فراهم است.
از جمله مزایای تحصیلی در دانشگاه پیام نور، بهره‌گیری شیوه‌های متنوع و به روز آموزشی، استفاده از معافیت تحصیلی، بهره‌مندی از امکان دانشجوی مهمان رایگان، تسهیلات 200 میلیون تومانی با کارمزد 4.1 درصد و کلاس‌های غیر حضوری را می‌توان برشمرد.
علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزشی کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی دانشگاه پیام نور به آدرس Pnu.ac.ir مراجعه کنند با شماره‌های ۱۲۷ الی۳۷۱۷۹۱۲۴-۰۲۵ و ۱۲۹ الی ۳۲۱۴۲۱۲۰-۰۲۵ دانشگاه پیام نور استان قم تماس بگیرند.
کانال اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نور استان قم با شناسه eitaa.com/qom_pnu هم در پیامرسان ایتا فعال است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید