کد خبر: 376353
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت بیش از ۱۰۰۰ سانحه رانندگی در تیرماه سال جاری در قم

دبیر شورای ترافیک استان قم با اشاره به آمار بالای تصادفات شهری، گفت: تیرماه امسال بیش از هزار مورد تصادف و 9 مورد فوتی در قم ثبت‌شده است.

ثبت بیش از ۱۰۰۰ سانحه رانندگی در تیرماه سال جاری در قم

به گزارش قم پرس: وحید مقدم در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان در سالن شهید مولوی شهرداری قم، با اشاره به پیشنهاد و بررسی لیست بیست‌گانه نصب سرعت‌کاه در معابر شهری بر اساس درخواست‌های راهور و مناطق شهری، اظهار داشت: دبیرخانه شورای ترافیک استان با نصب سرعت‌کاه در معابر شهری پرخطر موافق است.

وی پیشنهاد و بررسی لیست بیست‌گانه نصب سرعت‌کاه در معابر شهری بر اساس درخواست‌های راهور و مناطق شهری را موردتوجه قرار داد و گفت: حد مجاز سرعت در برخی معابر شهری منطبق با واقع نیست و لازم است تغییراتی در آن صورت بگیرد تا امکان نصب سرعت‌کاه نیز اجرایی شود.

دبیر شورای ترافیک استان قم با اشاره به نامه مدیرکل دفتر حمل‌ونقل و دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در خصوص ارائه و ارسال آمار جرائم اعمال‌شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف شهری و تأکید بر منتفع شدن شهرداری قم از این محل، تصریح کرد: وزارت کشور نسبت به مشخص شدن میزان درآمد و پرداخت آن به دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک و حمل‌ونقل شهری تأکید دارد.

وی همچنین با بیان اینکه آمار تصادفات شهری در قم بالاست، خاطرنشان کرد: تیرماه امسال بیش از هزار مورد تصادف و ۹ مورد فوتی در قم ثبت‌شده است.

مقدم با اشاره به طرح انسداد دوربرگردان تقاطع میدان معلم به بلوار پیامبر اعظم(ص)، یادآور شد: با توجه به حجم بالای مراسمات آیینی در این بلوار، لازم است تا یک طرح جامع جهت مدیریت ترافیک تصویب و اجرایی شود.

وی طرح اصلاح هندسی بلوار شهید آوینی حدفاصل میدان مفید تا بلوار عطار نیشابوری را مورد تأکید قرار داد و گفت: در محدوده بلوار شهید آوینی همچنین برخی موانع فیزیکی مانند تیرهای برق نیز مشکلاتی به وجود آورده است.

انتهای پیام/****ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید