کد خبر: 376568
۰
۰
نسخه چاپی

نشست مشترک شهرداری قم و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای راه‌اندازی مترو قم

مشکلات و موانع فنی و قراردادی راه‌اندازی پروژه مترو قم در نشست مشترک شهرداری قم و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) مورد بررسی قرار گرفت.

نشست مشترک شهرداری قم و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای راه‌اندازی مترو قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان قطار شهری قم، جلسه بررسی و رفع موانع فنی و قراردادی پروژه مترو قم با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر، درویشی مدیرعامل سازمان قطار شهری قم و جمعی از مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد.

سردار هوش السادات در این جلسه با اشاره به مشکلات فنی و قراردادی موجود در مسیر راه‌اندازی پروژه مترو قم، خواستار برطرف نمودن موانع و مشکلات از طرف کارفرما شد.

شهردار قم نیز در بخشی از این جلسه ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از راه‌اندازی مترو قم، این موضوع را هدف مشترک همه مدیران استانی دانسته و خواستار سرعت بخشیدن بیشتر پیمانکار به فعالیت‌های پروژه شد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سال ۱۳۹۰ از طریق برگزاری مناقصه به‌عنوان پیمانکار EPC پروژه مترو قم انتخاب‌شده که طراحی، ساخت، تأمین، نصب و راه‌اندازی تجهیزات و ناوگان، آموزش و بهره‌برداری یک‌ماهه و تعمیر و نگهداری یک‌ساله خط جزو این پیمان است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید