کد خبر: 376617
۰
۰
نسخه چاپی

هرمزگان، نهمین مقصد معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای نظارت میدانی بر اجرای مصوبات

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه دولت ایرنا، «سید صولت مرتضوی» روز پنجشنبه ‌و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بندرعباس از سوی «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از طرح‌ های برق رسانی به سایت های پرورش میگو، بازدید از طرح بیمارستان۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، بازدید از بندر شهید رجایی و طرح های زیر ساخت و جلسه پیگیری مصوبات سفر از برنامه های سفر یک روزه معاون اجرایی رییس جمهور به استان هرمزگان است.

رییس جمهور ‌اعضای هیات دولت در کمتر از یکسال به ۳۱ استان و معاون اجرایی رییس جمهور هم تا کنون به ٩ استان برای نظارت میدانی و پیگیری مصوبات استان ها سفر کرده است.

مرتضوی برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به هشت استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان سفر کرده و اینک هرمزگان مقصد نهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.

معاون اجرایی رییس جمهور روز گذشته اعلام کرد که ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد.

به گفته مرتضوی در حوزه تامین منابع عمومی در ١٧ سفر اول، تقریبا تمام تعهدات محقق شده است و ۱۴ سفری که از فروردین به بعد انجام شده، دولت برای تأمین منابع جاری تلاش‌های بسیاری انجام داد تا بدهی‌های گذشته جبران شود، اما در این ماه حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی تخصیص داده شده و تا پایان ماه رقم دیگری اختصاص می گیرد.

در چهاردهمین سفر استانی رییس جمهور در دی ماه سال گذشته به هرمزگان ١۶٣ مصوبه داشت.

مصوبات چهار استان در مرحله ابلاغ

تاکنون مصوبات ٢٧ استان قطعی و ابلاغ شده و مصوبات چهار استان همدان، مرکزی، کرمان و کرمانشاه در مرحله ابلاغ است. همچنین جلسات پیگیری مصوبات ١٣ سفر استانی به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید