کد خبر: 378057
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت نام پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع)طلاب آغاز شد

به گزارش قم پرس حجت الاسلام شفیعی، مدیر کل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از آغاز ثبت نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی خبر داد.

وی افزود: مرحله ثبت نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی، با حضور حجت الاسلام حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و نمایندگان نهادهای حوزوی کشور آغاز و از تیزر این جشنواره رونمایی شد.


حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روز رسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب، ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر و طلاب خواهر و فرزندان ایشان در مقاطع سنی مختلف و با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت تصریح کرد: بخش‌های آموزشی این جشنواره شامل قرائت-ترتیل-حفظ-مفاهیم و تدبر در قرآن کریم، به صورت حضوری و غیر حضوری است که در پایان به نفراتی که حائز حد نصاب نمرات لازم شوند، گواهینامه رسمی و معتبر از سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می‌شود. همچنین بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره شامل: قرائت-حفظ-ترتیل-تفسیر-صحیفه سجادیه-کتابخوانی و نقاشی، در مرحله استانی و کشوری است که در پایان به رتبه‌های برتر استانی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و افراد برگزیده در هر رشته نیز به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مدیر کل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در پایان گفت: خانواده طلاب حوزه‌های علمیه کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اطلاع رسانی WWW.TELAVAT.IR و WWW.CSIS.IR ثبت نام کنند. همچنین کانال اطلاع رسانی به نشانی @csis_quran در پیام رسان ایتا به این جشنواره اختصاص داده شده که شرکت کنندگان می‌توانند اطلاعات لازم را از این کانال دریافت کنند.

برای دریافت رشته‌های این جشنواره اینجا کلیک کنید.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید