کد خبر: 378316
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مسابقه من و دوست اربعینی‌ام به ایستگاه ششم رسید

به گزارش ایرنا از فرهنگسرای انقلاب اسلامی، محمدحسین برزگری اظهارداشت: مسابقه من و دوست اربعینی‌ام با هدف تقویت هویت دینی، انقلاب اسلامی و ایجاد مودت و وحدت بین مسلمانان، تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در قالب عکس سلفی صرفا با تلفن‌های همراه در دو بخش خارج از ایران راهیان کربلا در مسیر راهپیمایی به سمت کربلای معلی و در بخش دوم درون مرزی با عنوان جاماندگان در سراسر کشور همزمان با ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی گفت: در مسابقه من و دوست اربعینی‌ام که به صورت ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد؛ از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌شود تا با ارسال عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی همراه با شرح عکس (کپشن) و موقعیت جغرافیایی در بخش برون مرزی و جاماندگان در داخل ایران؛ آن را برای داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

برزگری افزود: در هر بخش درون مرزی و برون مرزی و در ۶ حوزه؛ مردمی، محتوایی، جلوه برادری، حضور خانواده، تجلیل از میزبانی و بخش کودک و نوجوان از هر حوزه سه نفر به انتخاب هیات داوران و در بخش مردمی (بیشترین پسند و لایک مردمی پس از بارگذاری در صفحه) انتخاب می‌شوند.

رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی بیان کرد: آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق الحسین (ع) در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers@ به نمایش درآمده و مخاطبان این صفحه می‌توانند به آثار دیگر زائران رای دهند. سه نفر از شرکت‌کنندگان با رای مردمی و سایر برندگان براساس داوری داوران انتخاب خواهند شد.

وی اظهارداشت: فراخوان مسابقه از ۱۸ شهریور آغاز شده و دریافت آثار تا پایان مهر ادامه دارد. پس از دریافت آثار و آغاز مرحله داوری آثار اتخاذ شده با حضور هیات داوران انتخاب شده و اختتامیه مسابقه روز ۱۴ آبان همزمان با شهادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود. مسابقه عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است و امسال ششمین دوره آن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با هشتگ #من_و_دوست_اربعینی_ام منتشر و یا به شماره ۰۹۹۲۰۲۲۵۷۰۲ در پیام‌رسان‌های اجتماعی ارسال کنند و برای کسب بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.