کد خبر: 378631
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام وزیر ورزش برای تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان

به گزارش قم پرس به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری مجدد تور بین المللی دوچرخه سواری ایران بعد از وقفه دوساله ابراز خرسندی کرد.

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

«جا دارد همین ابتدا ابراز خوشحالی و خرسندی خود را از برگزاری دوباره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اعلام کنم. بیماری کووید این تور معتبر را همانند رویدادهای بسیار مهم دیگری در سراسر دنیا دچار وقفه کرد اما با تلاش مسؤولان ورزش استان مجدداً شاهد برگزاری این تور معتبر بعد از وقفه دو ساله هستیم. دوچرخه سواری ایران و ورزش ایران امروز میزبان یکی از تورهای معتبر و بزرگ رشته دوچرخه‌سواری قاره کهن است. کسب ۲۳ مدال با ارزش رشته دوچرخه سواری در یکسال اخیر نشان دهنده تغییرات و نگاه ویژه مسؤولان به این رشته بوده و ثمره این تلاش‌ها را در برگزاری یکی از رویدادهای مهم ورزش قاره خواهیم دید.

تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان امروز نماد قدرت، غیرت، پشتکار و همت مردم ایران است و جا دارد از زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری این تور قدردانی بعمل آورم. همچنین به میهمانان گرامی خارجی که به عنوان ورزشکار، مربی و کادر اجرایی به کشور عزیزمان ایران سفر می‌کنند خیرمقدم می‌گویم و تردید ندارم با میهمان نوازی که از مردمان خونگرم استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل سراغ داریم اقامت ماندگاری را در ایران سربلند خواهند داشت.»

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.