کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در اردبیل/مرگ و میر روزانه صفر شد

علی محمدیان اردی بعد از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: براساس آمار مراکز درمانی خوشبختانه کرونا در استان روند کاهشی دارد و در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده است، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدیریت خوبی داشته باشند تا شاهد افزایش موارد بیماری و افزایش محدودیت‌ها نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۹ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده است.

محمدیان اردی ادامه داد: با توجه به بازگشت زائران اربعین حسینی، نگرانی از بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش تدریجی موارد ابتلاء به بیماری وجود دارد از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بر ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا نیز تاکید کرد و گفت: افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید