کد خبر: 379219
۰
۰
نسخه چاپی

اغتشاش‌گران ۱۶۰ میلیون تومان خسارت به اموال عمومی قم وارد کردند

علی‌رضا اقبالیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تجمع عده‌ای از اغتشاشگران به بهانه درگذشت مهسا امینی در برخی معابر شهری، بیان کرد: با سوءاستفاده عده‌ای از افراد سه مخزن پسماند شهری و ۲۰ تابلوی ترافیکی تخریب شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: همچنین این افراد حدود ۱۰۰ متر نرده ترافیکی و روپوش‌های وسط خیابان‌ها را تخریب کردند.

اقبالیان با اشاره به دیگر خسارت‌های واردشده به اموال عمومی، گفت: ۲ ایستگاه اتوبوس شهرداری و ۲ المان نوری نیز به‌صورت کامل تخریب شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم تصریح کرد: همچنین چراغ‌های راهنمای تقاطع ۲۰ متری قائم تخریب و ۴ اصله درخت نیز براثر آتش‌سوزی از بین رفت و ۳۰ مترمربع باغچه نیز دچار خسارت شد.

وی با اشاره به مجموع خسارت‌های وارده طی حوادث شب گذشته قم، گفت: ۱۶۰ میلیون تومان خسارت به اموال عمومی مردم در پی اتفاقات شب گذشته برجا ماند و در حال حاضر نیروهای شهرداری در حال ترمیم خسارت های وارده مانند آسفالت معابر هستند.

گفتنی است شب گذشته عده معدودی به بهانه درگذشت خانم مهسا امینی در خیابان شهید صدوقی قم تجمع و به اموال عمومی خسارت هایی وارد کردند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید