کد خبر: 379247
۰
۰
نسخه چاپی

ترویج فرهنگ شهدا چراغ راه کشور است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: ترویج فرهنگ شهادت و تبیین اهداف انقلاب و مسیری که شهدا در آن خون خود را ایثار کردند، باید بیش از همیشه موردتوجه جامعه قرار بگیرد.

ترویج فرهنگ شهدا چراغ راه کشور است

به گزارش قم پرس: سید مجتبی سبحانی ثابت در حاشیه برگزاری آیین غبارروبی مزار شهدای گران‌قدر گلزار امامزاده علی بن جعفر(ع) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ترویج فرهنگ شهادت و تبیین اهداف انقلاب و مسیری که شهدا در آن خون خود را ایثار کردند، باید بیش از همیشه موردتوجه جامعه قرار بگیرد.

وی صیانت از انقلاب و دفاع از ارزش‌های دینی را از اهداف مهم شهدا یادکرد و ادامه داد: شهدای گران‌قدر در دفاع از ناموس، عقاید و ارزش‌های ملی و دینی خود جان خود را نثار کردند و امروز وظیفه همگان است که در راستای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت قدردانی و پاسداشت یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: در روزهایی که دشمنان برای لطمه وارد ساختن به‌نظام اسلامی چنگ و دندان‌تیز کرده‌اند باید بیش از همیشه در راستای معرفی آرمان‌های شهدا مجاهدت شود و اجازه ندهیم آن‌ها آسیبی به انقلاب اسلامی برسانند.

وی اضافه کرد: مردم ما آگاه بوده و با حضور میلیونی خود در پای صحنه به‌زودی این فتنه جدید را نیز خنثی خواهند کرد و بستر پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی را بیش از گذشته فراهم خواهند نمود.

سبحانی ثابت بابیان اینکه آشوبگران مانند کف روی آب هستند که به‌زودی خنثی خواهد شد، یادآور شد: عده‌ای از افراد به‌صورت ناآگاهانه از افراد معاند ممکن است پیروی کنند که باید در بین این افراد نیز روشنگری و بصیرت آفرینی شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید