کد خبر: 379248
۰
۰
نسخه چاپی

دشمنان از عظمت اربعین و پیشرفت کشور ناراحت هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: دشمن از پیاده‌روی حماسی و میلیونی اربعین حسینی به‌شدت احساس درد و ناراحتی می‌کند و آن‌ها چشم دیدن موفقیت‌های کشور در حوزه‌های نظامی، عمرانی، اقتصادی، بین‌المللی، سیاسی و غیره را ندارند.

دشمنان از عظمت اربعین و پیشرفت کشور ناراحت هستند

به گزارش قم پرس: مصطفی ملایی در حاشیه برگزاری آیین غبارروبی مزار شهدای گران‌قدر گلزار امامزاده علی بن جعفر(ع) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور و غبارروبی مزار شهدای انقلاب از یک‌سو لبیک مجددی با آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌کند و از طرفی اثبات می‌شود که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا زنده و پایدار است.

وی بابیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری تنها راه پیشرفت، مقاومت همراه با حرکت و خستگی‌ناپذیری و بصیرت است، ادامه داد: در شرایطی که دشمنان در حال آشوبگری بوده، باید در مرتبه اول بدانیم که این موفقیت‌ها مدیون چه کسانی است و بیش از همیشه قدردان آن‌ها باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: دشمن از پیاده‌روی حماسی و میلیونی اربعین حسینی به‌شدت احساس درد و ناراحتی می‌کند و آن‌ها چشم دیدن موفقیت‌های کشور در حوزه‌های نظامی، عمرانی، اقتصادی، بین‌المللی، سیاسی و غیره را ندارند و با این قبیل حرکات کور می‌خواهد به نحوی پیشرفت‌های ایران اسلامی را کم‌رنگ کند.

ملایی با تأکید بر اینکه ملت ایران در این فتنه‌ها راه را گم نخواهد کرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به خون شهدا و در مسیر مقاومت اسلامی قدرتمندتر از همیشه است و ملت ایران هیچ‌وقت از فتنه‌ها نهراسیده و این اتفاقات، ملت و انقلاب را قدرتمندتر از همیشه می‌کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید