کد خبر: 379255
۰
۰
نسخه چاپی

ستون های منوریل قم سبز می شوند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: اجرای فاز نخست پروژه ستون سبز منوریل در محدوده بلوار شهید سلیمانی با اعتبار یک میلیارد ریالی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

ستون های منوریل قم سبز می شوند

به گزارش قم پرس: واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای طرح ستون سبز مونوریل در بستر رودخانه اظهار کرد: این پروژه در فاز نخست با اعتبار یک میلیارد ریالی اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این بخش پروژه ۲۰ پایه مونوریل با اجرای عملیات فنی سبز خواهند شد تصریح کرد: گیاهان آویز و رونده مثل یاس امین‌الدوله برای این پروژه در نظر گرفته‌شده است.

جوادیان با تأکید بر اینکه اجرای طرح دیواره سبز در بستر بلوار شهید سلیمانی منظر بسیار زیبایی به این محدوده داده است عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده این پروژه اجرایی شده در تلاش هستیم ستون‌های مونوریل را نیز مشمول این طرح کرده و طرح ستون سبز را روی آن‌ها اجرایی کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم همچنین از اجرای طرح کاشت فضای سبز مساجد و مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: برای این پروژه ۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است که پیمانکار آن مشخص‌شده و از شهریورماه اقدامات مربوط به آن انجام خواهد شد.

ستون های منوریل قم سبز می شوند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید