کد خبر: 379257
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای گل‌های تنهایی و آواز رنگ‌ها

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا، پایان هفته فرصت مغتنمی برای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است که از نمایشگاه‌هایی در این حوزه همچون نقاشی، خوشنویسی، نقاشیخط، طراحی، کاریکاتور، عکاسی، حجم و مجسمه بهره‌مند شوند. نمایشگاه‌هایی همچون «خیام، لحظه‌های حضور»، «گل های تنهایی»، «شکل‌پذیری»، «روایت»، «ستوده» و «آواز رنگ‌ها» که مهرماه و آغاز فصل پاییز در گالری‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

همچنین بعضی از گالری‌ها و مراکز فرهنگی هنری به مناسبت اربعین و ماه صفر، هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهر) و روز جهانی صلح (۲۱ سپتامبر برابر با ۳۰ شهریور) میزبان نمایشگاه‌هایی با این مضامین هستند. نمایشگاه‌هایی نیز از ماه‌های گذشته در بعضی از گالری‌ها همچنان برپاست.

«خیام، لحظه‌های حضور»

نمایشگاه انفرادی چاپ دستی قدرت‌الله عاقلی با عنوان خیام، لحظه‌های حضور، یکم تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ تا ۲۰ (ساعت افتتاحیه ۱۶ تا ۲۲) در گالری ثالث به نشانی کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ برپاست.

«گلهای تنهایی»

آثار نقاشی حمیرا عظیمی با عنوان مجموعه گل های تنهایی، اول تا ۱۲ مهر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری گلستان به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای «گل‌های تنهایی» و «آواز رنگ‌ها»

«شکل‌پذیری» و «صلح را باید از کودکی آموخت» در خانه هنرمندان

نمایشگاه سالانه انجمن هنرمندان سفالگر ایران با عنوان شکل‌پذیری در گالری‌های بهار، استاد نامی، پاییز، زمستان، استاد میرمیران و استاد ممیز برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل حجم‌های سرامیکی از هنرمندان ۲۰ تا ۵۰ ساله است و موضوعات مختلفی را در بر دارد.

همچنین انجمن تصویرگران ایران و شورای کتاب کودک با همکاری دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا، چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صلح را باید از کودکی آموخت را با نمایش آثاری از تصویرگران منتخب ۱۷ کشور جهان از جمله آرژانتین، ژاپن، اسلواکی، برزیل و... در گالری تابستان برگزار می‌کنند. موضوع‌های این نمایشگاه، صلح با انسان، صلح با طبیعت، صلح با حیوانات و صلح با جهان است.

نمایشگاه صلح را باید از کودکی آموخت از اول تا دهم مهر و شکل‌پذیری از اول تا یازدهم مهر به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. آیین افتتاحیه این ۲ نمایشگاه به ترتیب ساعت ۱۶ و ۱۷ جمعه ( فردا) در خانه‌ هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

«راز دل، نقش دل»

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان راز دل، نقش دل، با گردآوری لیلا شاهنجرینی، یکم تا ششم مهر به جز دوشنبه‌ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ (ساعت افتتاحیه ۱۷ تا ۲۰) در نگارخانه کهفی به نشانی بلوار قیطریه، روبروی پارک قیطریه، خیابان شهید حدادنژاد، نبش بن بست عزیزی، پلاک یک برپاست.

«روایت» در نگارخانه احسان

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان روایت، با گردآوری پروین معراجی، یکم تا پنجم مهر از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ در نگارخانه احسان به نشانی اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ دایر است.

هفتمین یادواره صلح در برج آزادی

هفتمین یادواره صلح، مقاومت، امید به مناسبت روز جهانی صلح و آغاز هفته دفاع مقدس توسط مرکز آموزش‌های هنری و سینمایی دارالفنون که در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران افتتاح شده تا هشتم مهر در نگارخانه این برج برپاست. این رویداد شامل بخش‌های مختلف تجسمی و نمایشی است.

نقاشی صلح در نگارخانه شفق

بیست و سومین نمایشگاه نقاشی صلح جهانی شایسته همه کودکان به مناسبت روز جهانی صلح، ۳۰ و ۳۱ شهریور ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای «گل‌های تنهایی» و «آواز رنگ‌ها»

این نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با تمرکز بر نقش خانواده، والدگری، مراکز آموزشی و نهادهای مدنی به‌ منظور ترویج فرهنگ صلح با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان برپا می‌شود. در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر بر روی بوم در ابعاد ۵۰ در ۷۰ با تکنیک گواش با حضور هنرآموزان لیلا کعبی پایه‌گذار آموزش نقاشی بر مبنای اصول و مفاهیم پیمان‌نامه حقوق کودکان به نمایش گذاشته شده است.

به گفته کعبی، امسال علاقه‌مندان و مخاطبان این نمایشگاه با رویکرد و نمایش متفاوت‌تری از نگاه هنرآموزان با شرایط دشوار و بازمانده از تحصیل خانه کودک شوش و هنرآموزان فرهنگسرای خانواده در روز جهانی صلح مواجه می‌شوند. همچون سال‌های گذشته کودکان و نوجوانان کشورمان میزبان و در کنار فرزندان کشور برادر و همسایه افغانستان مفاهیم متنوعی را از صلح به تصویر درآورده‌اند.

«لاله استوار» در نگارخانه سرو

نمایشگاه طراحی پرتره سیاه قلم، با عنوان لاله استوار آثار رامبد دبستانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۳۱ شهریور، ساعت ۱۶ در نگارخانه سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) افتتاح می‌شود و از دوم تا هفتم مهر به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه شامل ۲۷ اثر پرتره شهدای ارتش دفاع مقدس از جمله مصطفی اردستانی، جواد فکوری، نصیر شکرریز، علی صیاد شیرازی، حسن آبشناسان، عباس بابایی، علی‌اکبر شیرودی، احمدکشوری، حسین خلعتبری، منصور وطن‌پور، سیدنصرالله آسیایی، سیدمرتضی آوینی، مصطفی چمران، ولی الله فلاحی، مهدی باکری و محمدرضا سیفی است.

«ستوده» در نگارخانه انتظامی

نمایشگاه انفرادی آثار حمیده رضایی با عنوان ستوده، ۳۱ شهریور تا هفتم مهر به جز تعطیلات رسمی (افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و برگزاری نمایشگاه از دوم تا هفتم مهر از ساعت ۱۵تا ۱۸) در نگارخانه انتظامی به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، روبه روی فروشگاه اتکا و شهر کتاب، پلاک ۶۰۸، طبقه دوم، واحد پنج برپاست.

«آواز رنگ‌ها» در نگارخانه گل‌های داودی

نمایشگاه آثار نقاشی مهناز قانعی با عنوان آواز رنگ‌ها، ۳۱ شهریور تا پنجم مهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه گل‌های داودی به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، بین حافظ و شهید نجات الهی، پلاک ۲۶۳ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای «گل‌های تنهایی» و «آواز رنگ‌ها»

«منتخبی از کلکسیون گالری نقش جهان»

نمایشگاه گروهی منتخبی از کلکسیون گالری نقش جهان، ۲۸ شهریور تا ششم مهر به جز شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ (ساعت افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۰) در نگارخانه نقش‌جهان به نشانی نیاوران، از میدان یاسر به سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی، پلاک ۹ دایر است.

«پاویون دیجیتال ۲ (NFT)»

نمایشگاه گروهی دیجیتال آرت با عنوان پاویون دیجیتال ۲ (NFT) با نمایش آثار حسام موسوی، فرید سپهر، آریو آزادی، گلشید بانژ و پریسا کارساز، ۲۵ شهریور تا هشتم مهر به جز روزهای شنبه (همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰) در گالری با به نشانی بلوار ارتش غرب، بعد از محلاتی، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک یک، ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳ دایر است.

«گنجینه ۲» در گالری لیام

نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم، عکس، چاپ دستی، با عنوان گنجینه ۲، ۲۵ شهریور تا هشتم مهر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری لیام به نشانی خیابان فتحی شقاقی، بین خیابان کاج و میدان سلماس، پلاک ۱۱۸ ، طبقه اول برپاست.

«بهار و زمستانی که گذشت»

نمایشگاه آثار نقاشی شیرین نذیر با عنوان بهار و زمستانی که گذشت، ۲۵ شهریور تا پنجم مهر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری طراحان آزاد به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک پنج برپاست.

«در راه» و نقاشی‌های سمانه صمیمی

نمایشگاه‌ آثار نقاشی بهرو باقری با عنوان در راه، ۲۵ شهریور تا پنجم مهر (دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰، جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۱) در طبقه اول گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ برپاست. همچنین نمایشگاه آثار نقاشی سمانه صمیمی در طبقه دوم گالری اُ میزبان علاقه‌مندان به این هنر است.

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای «گل‌های تنهایی» و «آواز رنگ‌ها»

«جایی در بهشت» گالری ویستا

نمایشگاه آثار نقاشی آویده سلمان‌پور با عنوان جایی در بهشت، ۲۵ شهریور تا چهارم مهر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری ویستا به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ برپاست.

«منتخب ۶» در نگر

نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط با عنوان منتخب ۶ با گردآوری حسن مهربانی، ۲۵ شهریور تا چهارم مهر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در نگارخانه نگر به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول میزبان علاقه‌مندان به این هنر است.

«سوگنامه»

نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی و نقاشیخط فرازهای منتخب از زیارت ناحیه مقدسه با عنوان سوگنامه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ از ۲۷ شهریور تا ۱۴ مهر از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی برپاست. آثار خوشنویسی این نمایشگاه با گرایش‌های خطوط نسخ، ثلث، نستعلیق، محقق، شکسته نستعلیق و نقاشیخط به تعداد۶۰ اثر در ابعاد متفاوت به نمایش گذاشته شده است.

نمایش نقاشی‌های اربعینی کودکان

نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین، ۲۳ شهریور تا ششم مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برپاست.

اربعین سال ۱۳۹۹ آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان اصفهان در راستای اهمیت و توسعه روزافزون فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان از طریق رشته نقاشی، آنان را به چالش اربعینی دعوت کرد.

فراخوان بین‌المللی نقاشی اربعین با هدف نشر، ترویج و گسترش فرهنگ غنی و والای اربعین و عهد و پیمان با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای درک و تفکر عمیق و ظهور و شکوفایی استعدادهای هنری نسل آینده‌ساز جهان اسلام به‌ ویژه شیعه اعلام شد. با اعلام فراخوان از بین ۲ هزار اثر رسیده، یکصد اثر از طرف هیات داوران انتخاب شد و در پایان ۸۰ اثر در نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین به نمایش گذاشته شده است.

«نقش راستان» در کوشک باغ هنر

نمایشگاه نقش راستان شامل ۲۳ نقاشی از آثار حسن روح‌الامین و قدیمی‌ترین پرده‌های عاشورایی از عباس بلوکی‌فر و محمدرضا محمدحسینی به همت موسسه هاتف سحر و منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد به مناسبت اربعین حسینی ۲۰ شهریور تا پنجم مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در کوشک باغ هنر به نشانی بزرگراه حقانی، جنب باغ کتاب دایر است.

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای «گل‌های تنهایی» و «آواز رنگ‌ها»

«پرده‌ای از حماسه» در ارسباران

نمایشگاه نقاشی قهوه‌خانه‌ای پرده‌ای از حماسه به مناسبت اربعین حسینی با آثار اساتید و هنرمندان برجسته همچون منصور وفایی، احمد خلیلی، محمدرضا پورفرزانه و سیدحسین حسینی از مجموعه آثار گنجینه فرهنگسرای ارسباران از ۱۹ شهریور تا پنجم مهر همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه هنر این فرهنگسرا به نشانی خیابان شریعتی، خیابان جلفا، کوچه عقاب برپاست.

این نمایشگاه شامل ۹ اثر با مضامین حماسه کربلا و با عناوین ندامت جناب حربن یزید ریاحی، ننوشیدن آب توسط حضرت عباس (ع) از فرات، اجازه به میدان رفتن توسط حضرت عباس (ع)، شهادت حضرت علی اکبر(ع) در آغوش امام حسین (ع)، شهادت حضرت علی اصغر بر دستان امام حسین (ع)، شهادت حضرت امام حسین (ع) در گودال قتلگاه و قرائت خطبه توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در بارگاه یزید است.

نمایش «مسیر دلدادگی»

نمایشگاه گروهی عکس مسیر دلدادگی به مناسبت اربعین حسینی با آثار هنرمندانی همچون مسعود زنده روح کرمانی، جاسم غضبان‌پور، علی صولتی، سعید محمودی ازناوه، منصوره معتمدی و سجاد مختارزادگان تا پنجم مهر همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۷ در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برپاست.

نمایش آثار حسن حاضرمشار

نمایشگاه آثار مرحوم حسن حاضرمشار هنرمند خودآموخته (نقاش و مجسمه‌ساز)، ۱۸ شهریور تا ۱۴ مهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در گالری آوت سایدر اینن به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از میدان ولی‌عصر(عج)، کوچه فرخی، پلاک ۱۱، زنگ ۲ برپاست.

«گنجینه ۱» در گالری اِلا

نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان بنام ایران؛ فریدون آو، نصرالله افجه‌ای، هانیبال الخاص، ناصر اویسی، عبدالحمید پازکی، ژازه تباتبایی، محمود زنگنه، محمود سعدالدین، جلال شباهنگی، حسین قوللر آقاسی و فریده لاشایی با عنوان گنجینه یک، ۱۸ شهریور تا ۱۸ مهر به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ (پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۶) در گالری اِلا به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ملت، نبش کوی طاهری، شماره ۲۷۰۱ (پاساژ جام جم)، طبقه دوم برپاست.

«گلستان» در گالری اعتماد

نمایشگاه آثار نقاشی محمد رحیمی با عنوان گلستان، ۱۸ شهریور تا ۱۷ مهر به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ (جمعه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰) در گالری اعتماد یک به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک ۲۵ دایر است.

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای «گل‌های تنهایی» و «آواز رنگ‌ها»

«چاپ شده» و «۷۳۷۴۳۳» در گالری شیرین

نمایشگاه گروهی چاپ با عنوان چاپ شده، با آثاری از فریدون آو، رضا بانگیز، بهمن محصص، حسین زنده‌رودی، لیلی متین دفتری، فرناز ربیعی‌جاه، مرجان سیدین، مسعود عربشاهی و فرشاد نکومنش، ۱۸ شهریور تا ۱۲ مهر به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ سیزدهم، پلاک پنج برپاست.

همچنین نمایشگاه آثار نقاشی سینا رضائی با عنوان ۷۳۷۴۳۳​​​​​​، در گالری شیرین میزبان علاقه‌مندان به این هنر است. این نمایشگاه در سه نوبت؛ ۱۸ شهریور، ۲۵ شهریور و یکم مهر افتتاح می‌شود و تا ۱۲ مهر ادامه دارد.

‎‏‎«واقعیت ناگوار یا از چیزهایی که نمی‌توان سخن گفت»

نمایشگاه انفرادی آثار نوگل مظلومی نقاش و طراح با عنوان واقعیت ناگوار یا از چیزهایی که نمی‌توان سخن گفت، ۱۸ شهریور تا ۱۵ مهر از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری باوان به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت برپاست. در این نمایشگاه آخرین مجموعه از آثار مظلومی و یک چیدمان از او به نمایش درآمده است.

«زیر کلاهخود» در این/جا

نمایشگاه انفرادی حجم، چیدمان از آثار گیزلا وارگا سینایی با عنوان زیر کلاهخود، ۱۸ شهریور تا هشتم مهر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹(جمعه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۲۰) در تالار این/جا به نشانی ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌ شیرازی، شماره ۹۵ برپاست.

«مجمع الجزایر تنهایی»

نمایشگاه انفرادی حجم آثار سارا حسینی با گردآوری امیرعلی قاسمی با عنوان مجمع الجزایر تنهایی، ۱۸ شهریور تا هشتم مهر به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج دایر است.

«یادداشت» در گالری کاما

نمایشگاه گروهی یادداشت با آثاری از فرح ابولقاسم، بهراد امین سلماسی، حجت امانی، فریدون امیدی، رضا بانگیز، محمد بزرگی، نامی پتگر، مهناز پسیخانی، صادق تبریزی، محمدابراهیم جعفری، رضا حسینی، جمشید حقیقت‌شناس، مهرداد ختایی، بهزاد شیشه‌گران، یعقوب عمامه‌پیچ، کیوان عسگری، علی فرامرزی، نیلوفر قادری‌نژاد، شهرام کریمی، مارکو گرگوریان، عباس مشهدی‌زاده، علی ندایی، اکبر نیکانپور، احمد وکیلی، رضا هدایت، ۱۸ شهریور تا چهارم مهر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در گالری کاما به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۴۴، ساختمان فرین، طبقه دوم برپاست.

«هنرمندان معاصر پیشکسوت و هنرمندان جوان ایرانی»

نمایشگاه گروهی هنرمندان معاصر پیشکسوت و هنرمندان جوان ایرانی، ۱۱ شهریور تا هشتم مهر به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ماه به نشانی خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز فصل پاییز؛ تماشای «گل‌های تنهایی» و «آواز رنگ‌ها»

«چگونه می‌شود ایرانی بود؟»

نمایشگاه انفرادی آثار چیدمان ابو شاهی با عنوان چگونه می‌شود ایرانی بود؟، ۱۱ شهریور تا هشتم مهر از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک هشت، واحد یک دایر است.

مروری بر آثار هنرمندان کارتونیست خارجی

خانه کاریکاتور ایران نمایشگاهی را با عنوان اصل کار با هدف بازخوانی ویژگی‌های فنی و تنوع تکنیکی آثار دستی که به عنوان اصول خلق ایده‌ها و چالش‌های هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست مطرح بوده، برنامه‌ریزی کرده است. نخستین رویداد اصل کار به نمایش آثار هنرمندان خارجی اختصاص دارد که از آرشیو خانه کاریکاتور انتخاب شده است.

این نمایشگاه از ۲۴ مرداد تا ۱۴ مهر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ به استثنای روزهای تعطیل در خانه کاریکاتور ایران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهیدداود گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن(کتابی)، پلاک ۴۴ میزبان علاقه‌مندان است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.