کد خبر: 379382
۰
۰
نسخه چاپی

قیمت تمام‌شده هر سفر شهری ناوگان عمومی ۵۴۰۰ تومان شد

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به کمک مستقیم 38 میلیارد تومانی شهرداری به این سازمان در سال 1400، گفت: قیمت تمام‌شده هر مسافر اتوبوس در قم 5400 تومان بدون احتساب استهلاک خودرو است درحالی‌که کرایه کنونی مسافر 1500 تومان است.

قیمت تمام‌شده هر سفر شهری ناوگان عمومی ۵۴۰۰ تومان شد

به گزارش قم پرس: علی نیک در جلسه شورای سازمان اتوبوس‌رانی که با حضور شهردار قم برگزار شد، ابراز داشت: پیام‌های ثبت تأخیر اتوبوس در قم با فعالیت ۱۵۸ دستگاه به کمتر از دو مورد در روز رسیده که در مقایسه با سال‌های قبل روند بسیار مطلوبی را نشان می‌دهد.

نیک خاطرنشان کرد: یادآور شد: با برنامه‌ریزی عملیاتی شهرداری قم تعداد اتوبوس‌های درون‌شهری تا پایان مهرماه جاری به بیش از ۲۰۰ دستگاه خواهد رسید.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۱۵۸ دستگاه اتوبوس شهری در قم فعال است که طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده و استفاده از ظرفیت اورهال و خرید، این تعداد در مهرماه امسال به بیش از ۲۰۰ دستگاه خواهد رسید.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: قیمت تمام‌شده هر مسافر اتوبوس در قم ۵۴۰۰ تومان بدون احتساب استهلاک خودرو است درحالی‌که کرایه کنونی مسافر ۱۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به فعالیت دو شرکت خصوصی اتوبوس‌رانی در قم، یادآور شد: هم‌اکنون ۳۱۰ راننده در ناوگان اتوبوس‌رانی قم مشغول فعالیت هستند.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در پایان گفت: از بودجه ۵۴ میلیارد تومانی اتوبوس‌رانی در سال گذشته ۹۵ درصد محقق شده است، ۳۸ میلیارد تومان ازاین‌بین کمک مستقیم شهرداری قم به سازمان بوده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید