کد خبر: 379464
۰
۰
نسخه چاپی

عملکرد درخشان شهرداری قم در اربعین و اغتشاشات اخیر

رییس شورای اسلامی شهر قم حوادث اخیر کشور را موردتوجه قرار داد و گفت: قوه قضاییه باید با عوامل اصلی این آشوب‌ها به‌غیراز نوجوانان و جوانانی که به خاطر هیجان وارد میدان شده بودند، برخورد کند.

عملکرد درخشان شهرداری قم در اربعین و اغتشاشات اخیر

به گزارش قم پرس: حسین اسلامی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، اظهار داشت: شهرداری در خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در پیاده‌روی اربعین حسینی به‌خوبی پای‌کار بود.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و آشوبگری عده معدودی از افراد، تصریح کرد: در خصوص خانم مهسا امینی، نیروی انتظامی طبق وظیفه قانونی خود عمل کرده و لازم است تا علت اصلی فوت ایشان توسط مراجع تخصصی اعلام‌شده و مانع از سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب شود.

وی یادآور شد: اغتشاشگران به بهانه این اتفاق اقدام به هتک حرمت مقدسات دینی، آتش زدن مساجد و حسینیه‌ها، قرآن کریم، پرچم جمهوری اسلامی، تجاوز به حریم عفاف و حجاب، تخریب اموال عمومی و پرچم جمهوری اسلامی زدند.

اسلامی بابیان اینکه در حوادث اخیر کشور، استکبار جهانی و وطن‌فروشان مزدور خارج نشین امثال مسیح علینژاد، مزدوران داخلی، حضور هیجانی جوانان و نوجوانان، سیاسیون فرصت‌طلب، سلبریتی‌ها و غیره مهم‌ترین عوامل بروز اغتشاشات اخیر بود، ادامه داد: قوه قضاییه باید با عوامل اصلی این آشوب‌ها به‌غیراز نوجوانان و جوانانی که به خاطر هیجان وارد میدان شده بودند، برخورد کند.

رییس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه گاهی بیان یک حرف حق توسط یک فرد زمان ناشناس نیز در حکم پاس گل طلایی به فرصت‌طلبان است و می‌توان از آن به‌عنوان خیانت یادکرد، گفت: جمهوری اسلامی برای صعود به قله نیازمند عبور از این چالش‌هاست.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید