سایت جدید دفن پسماندهای بیمارستانی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

فرحناز اقبالی با اشاره به راه‌اندازی سایت جدید پسماندهای بیمارستانی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: اقدامات اولیه راه اندازی این سایت شامل دریافت مجوز و تعیین محل احداث آن مشخص و بررسی‌های لازم انجام شده و اکنون در مرحله آماده‌سازی است.

وی با بیان اینکه راه اندازی سایت جدید پسماندهای بیمارستانی در استان کرمانشاه برای مدتی در مرحله اخذ مجوز به مشکل برخورده بود، افزود: در حال حاضر مشکلات این سایت حل شده و در پی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اعتبارات مناسبی برای راه‌اندازی و ایجاد زیرساخت‌های سایت جدید پسماندهای بیمارستانی در نظر گرفته شده است‌.

معاون محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات اجرایی سایت پسماندهای بیمارستانی در استان کرمانشاه توسط دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری استان کرمانشاه انجام می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر راه اندازی سایت جدید پسماندهای بیمارستانی برنامه‌هایی برای احیا سایت قبلی نیز در نظر گرفته شده است.

اقبالی خاطر نشان کرد: در فرایند دفن پسماندهای بیمارستانی در سایت قبلی تمامی دستورالعمل‌های مربوطه رعایت و بدون هیچگونه خطری دفن می‌شد.

وی ادامه داد: اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش پسماندهای بیمارستانی به تأسیس یک سایت جدید برای دفن پسماندهای بیمارستانی نیازمند شدیم که اقدامات لازم برای راه‌اندازی آن انجام شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید