کد خبر: 379517
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سریال‌های پاییزی تلویزیون؛ از رعد تا آتش در گلستان

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، رعد، از ۱۴ مهرماه و همزمان با شروع هفته نیروی انتظامی هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی علی یاور در ۱۰ قسمت در موسسه ناجی هنر تولید شده است.

رعد با موضوع روایت پرونده‌های مهیج عملیات یگان ویژه فراجاست که در خلاصه داستان آن آمده است: یک گروهک تروریستی قصد تخریب و ایجاد ناامنی در ایران را دارد که یک تیم ویژه از نوپو برای مقابله با آن وارد عمل می‌شود.

مجید واشقانی، مهدی زمین پرداز، هادی دیباجی، ارسطو خوش فرم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری این مجموعه در تهران ادامه دارد و به صورت همزمان تدوین و صداگذاری توسط عوامل تولید در حال انجام است.

آتش سرد نیز به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از شنبه ۹ مهر ماه، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه، یک ملودرام اجتماعی است؛ در این سریال فرید، پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه‌های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و....

بازیگرانی همچون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویاامینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، شیوا خسرومهر، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام‌امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، ‌امیرعلی موسوی، رومیسا طاهری، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش و شاهد احمدلو در این سریال نقش آفرینی دارند.

بی‌همگان هم به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام از چهارشنبه ۶ مهر ماه و اول ماه ربیع الاول، هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ روانه آنتن شبکه سه می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال که با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده، آمده است:‌ امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است سال‌های از دست‌رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است با مشکلات بزرگ‌تری دست‌وپنجه نرم کند و...

مهدی سلطانی، کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپندامی‌رسلیمانی، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، کاوه خداشناس، محمد حیدری، بهنام مؤمنی، یاسین مسعودی و علی اصغر رضایی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

آتش در گلستان نیز به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی از یک شنبه ۱۰ ماه از شبکه پنج سیما بازپخش می‌شود.

این سریال قصه‌ای زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور است که در سال ۱۳۵۸ اتفاق می‌افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ در شکل‌گیری این قصه احساسی حماسی نقش مؤثری دارد.

مرجان قمری، پانته‌آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی، آرزو تاج‌نیا و مهری آل‌آقا بازیگران این سریال هستند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.