کد خبر: 379557
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایرنا از ستاد مبارزه با موادمخدر؛ عاطفه خادمی در نشست با مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر بر اهمیت ارتقای سطح کیفی تولیدات هنری و رسانه‌ای در این حوزه تاکید کرد.

وی از تدوین الگوی برای وسعت بخشیدن به استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی در قالب حلقه‌های میانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، خبر داد و اظهار داشت: می‌توان اینگونه حلقه‌ها را با مشارکت ستاد مبارزه با موادمخدر و به صورت آزمایشی در چندین استان به اجرا گذاشت.

افزایش همکاری‌های ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ارشاد

سید سعید کاتبی همکار اداره کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر نیز در این نشست به افزایش همکاری‌های ستاد مبارزه با موادمخدر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ و هنر و عضو ستاد در زمینه مداخلات معطوف به پیشگیری همگانی همچنین نقش بی‌بدیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه، این نشست برگزار شد.

وی با بیان اینکه توافقاتی در زمینه مفاد تفاهم‌نامه سال ۱۴۰۱ انجام شد، اظهار داشت: توجه ویژه به ظرفیت‌های اثربخش و گسترده در حوزه فرهنگ و هنر، بهره‌گیری از همه بسترهای موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله کانون‌های فرهنگی مساجد، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرکز مدیریت رسانه‌های دیجیتال، معاونت فرهنگی، معاونت هنری، سازمان حج و زیارت، سازمان اوقاف و امور خیریه و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از جمله مواردی مورد تاکید در نشست بود.

کاتبی اضافه کرد: در این جلسه تاکید شدبا هدف تمرکز و تسهیل همکاری و پیگیری امور از وزارتخانه، تفاهم‌نامه‌ها و مکاتبات مربوطه از طریق پنجره‌ واحد دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.