کد خبر: 379648
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کسب دو مدال نقره توسط کشتی گیران تیم دانشجویان ایران

به گزارش قم پرس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، رقابتهای جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در کشور ترکیه در جریان است و تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان در نخستین روز این رقابتها صاحب دو مدال نقره شد.

محمد هادی شعبانی در وزن ۵۵ کیلوگرم، در مسابقه اول کشتی گیر ترکیه را ۴ بر ۲ شکست داد. او در ادامه مقابل کشتی گیر ترکمنستان با نتیجه ۵ بر ۵ بازی را واگذار کرد. شعبانی در کشتی سوم مقابل کشتی گیر اوکراینی ۹ بر صفر پیروز شد و در آخرین کشتی مقابل حریف ترکیه ۷ بر صفر پیروز شد. شعبانی در پایان با یک اختلاف امتیاز برابر حریف ترکیه دوم شد و به مدال نقره رسید. در این وزن کشتی گیران ترکیه، ایران و ترکمنستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، آرمین محب ثابت در دور اول کشتی گیر اوکراینی را ۵ بر یک شکست داد. او در کشتی دوم کشتی گیر ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و در دور سوم مقابل حریف ترکیه ۱۰ بر ۲ شکست خورد. محب در بازی آخر حریف قزاقستانی را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. در این وزن کشتی گیر ترکیه طلا گرفت، آرمین محب ثابت از ایران به مدال نقره رسید و مدال برنز هم به کشتی گیر قزاقستان رسید.

همچنین امروز چهار نماینده کشورمان سجاد عباسپور در وزن ۶۰ کیلو گرم، محمدامین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم، غلامرضا فرخی در وزن ۷۲ کیلوگرم و مرتضی پور عیسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت.

اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان دانشگاه‌های جهان از ۲۸ شهریورماه الی ۱۰ مهرماه در شهر سامسون کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از کشورمان در این رقابتها شرکت خواهد کرد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.