کد خبر: 379714
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیروزی استقلال برابر گل گهر در نیمه اول

به گزارش قم پرس دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز شنبه در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان برگزار شد که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. محمد محبی(۳۰) برای استقلال گل زد.

آبی های تهران در این دیدار با سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، پیمان بابائی و مهدی قایدی به میدان رفتند.

شاگردان ساپینتو که در تعطیلات لیگ برتر به خاطر برگزاری تیم ملی در اتریش توانسته بودند چند بازی تدارکاتی برگزار کنند، از همان ابتدا تهاجمی تر از میزبان کار را شروع کردند و موقعیت های زیادی را هم در نیمه اول روی دروازه گل گهر خلق کردند اما فقط یک بار توانستند به گل برسند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار پیمان بابایی از سمت راست محوطه هجده قدم تیم گل گهر توپ عرضی را روی زمین ارسال کرد که محمد محبی در موقعیت مناسبی قرار داشت و توانست با ضربه ای دقیق گل برتری آبی پوشان را به ثمر برساند.

استقلال در نیمه اول نمایش بهتری از گل گهر داشت و هر چند با یک گل به برتری رسید اما می توانست با تعداد گل های بیشتری راهی رختکن شود.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.